Torsdag

 
Ännu en dag hemma i sjukstugan.. Förkylningen blev värre igår
och jag låg med feber hela dagen, inte kul! Får hoppas att det
vänder snart så jag blir frisk. Ni vill inte ens veta hurdan tränings-
abstinens jag har, helt sjukt mycket! Längtar tills jag får lyfta vikter
och känna musklerna arbeta igen. Men än blir det inte träning,
det får vänta till nästa vecka när jag förhoppningsvis är frisk.


Gårdagen gick i lugnets tecken då jag låg i soffan hela dagen
och glodde på tv och serier. Den här dagen kommer bli precis
likadan, inte så händelserik precis.. Har nyss slagit igång en
maskin tvätt och ska nu försöka vakna till liv genom en stor mugg
nybryggt kaffe medan jag tittar på Nyhetsmorgon. Det har blivit
standard när jag är hemma, tycker det är en mysig morgonsyssla.
Jag hoppas ni får en mer händelserik torsdag än mig!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Men ååååh vilken söt kisse :D

2016-04-28 @ 11:34:08
URL: http://nouw.com/ewelinagranberg
Postat av: Caroline

Mysigt med nyhetsmorgon!

Mmhh jag älskar chorizo! Äter ju kalkonchorizo men inte så ofta för den finns på en mataffär en timme bort :p

Jag ska definitivt prova ugnspannkaka! Låter enkelt och gott! :)

Hoppas du mår bättre imorgon så att du snart kan sätta igång med träningen igen :D

Min gårdag var bra! Hade möte på jobbet, lönesamtal och på kvällen körde jag crosstrainern och kollade på serier, Damien och Agents of Shield :D

2016-04-28 @ 11:45:24
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Days by Johanna

Det är en polisserie, vi hittade den via viaplay :)

2016-04-28 @ 13:33:14
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

stackars liten! Ja, lyssna lyssna, förkylning är väl en sak, men feber går ju inte! Fy!

Jag längtar efter träning, jag är helt frisk och allt men går på kortisonbehandling (allergi) som gör att det liksom inte gåååår, all ork bara rinner ur mig... och svullen och dan är jag också >.<

2016-04-28 @ 19:51:39
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0