Torsdag

Redan vid 05-tiden tyckte Diesel att det var dags att göra morgon,
det tyckte inte jag, haha! Men nu är det ju bara två dagars arbete
kvar innan helgen så bara att hålla ut. Kommer nog bli två tuffa
arbetsdagar då två kollegor är borta dessa dagar men håll
tummarna att det går bra för oss som är i tjänst. Utöver jobbet blir
det att gymma idag, as always. Tänkte faktiskt köra två pass idag,
precis som förra torsdagen. På lunchen blir det ett ben/rumppass
och efter jobbet väntar cardio och mage. För att orka två pass
är det viktigt att äta ordentligt, så nu ska en stor mumsig skål
havregrynsgröt med kvarg intas.

Havregrynsgröt med casein, fruktsallad
och walden farms chokladsås.
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag stiger upp klockan 5 alla dagar utom lördag och söndag då jag stiger upp 7. Jag är inte så duktig på att sova ^^

Vad kul att du tänker anta utmaningen så småningom. Tjoho! Och skoj att jag också kommer att bli nominerad. Det gillas :)

2016-04-14 @ 06:43:39
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en härlig dag, utöver att du behövde gå upp vid 5-tiden haha, men det är inte hela världen kanske :D

Sv; kul att du gillade inlägget! :)

Ja, jo då jag tänker efter så är det ju kanske så ^^, det är min rutin ja.. ^^,

Ja, det är min tanke och igår kände jag mig mycket bättre. Javisst var jag snorig och lite halvt täppt och hostade, men inget mer än så och lite ont i halsen hade jag också. Men det är ändå symptomerna, för nu orkar jag sitta i soffan en längre tid och läsa och göra lite olika saker. Men det händer något roligt lite senare ikväll också och då är jag glad att jag känner mig bättre :)

2016-04-14 @ 08:58:07
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Caroline

Såg otroligt gott ut! Hoppas din dag blir lugn!

Sv; Ja äggmacka är bland det godaste som finns! Särskilt på friggs majskakor :D

Ikeas brunch var bättre förr för då hade dom stekt potatis som var riktigt god men den slutade dom med. Älskar däremot deras julbord för då har dom mycket jag kan äta. Men den har dom ju inte så ofta ;)

2016-04-14 @ 10:13:10
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: miningalinn

Oj, fem? Så tidigt.

Sv: Ah, prova. Det kanske inte ser så gott ut när man mosar man det är gott!:D

2016-04-14 @ 10:18:35
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0