Taggar

Nickelback 2012.
 
Om 5 månader är det dags för Nickelbacks konsert i Stockholm
och gissa om jag är taggad! Jag taggar för fullt redan, och på
samma sätt som när jag såg dem 2012: En spellista på Spotify
med enbart Nickelbacks låtar. Eftersom Nickelback är mitt favorit-
band sedan jag var typ 10 år kan jag texterna till de flesta låtar,
så det är inga problem att sjunga med. Så jäkla taggad jag är
inför konserten, det kommer bli grymt!! Deras konsert 2012 är
den bästa konserten jag har varit på, det går inte att beskriva
hur mäktigt det var att se dem live. Å nu ska jag få se dem live
igen, L Y C K A !

Kommentarer
Postat av: Petra

ja det gott med te aha okej vad bra

inget speciellt bara tagit det lugnt själv då?

2016-04-10 @ 17:19:01
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0