Söndag

 
Lovely sunday. Underbart att ligga i sängen och dra sig
och mysa med katten utan att behöva tänka på vad klockan är.
Här gjorde vi morgon redan vid 07.30 men låg kvar i sängen
några minuter och njöt av solen som sken in. Klädde på mig
och 08.00 var jag på en pw/joggtur längs strandpromenaden
och Näsbyn, härligt! Var så skönt med solen som lyste. Har
nyss fixat med lite hushållssysslor och plockat undan vinterkläder.
Nu ska jag strax slå på kaffebryggaren för det vankas frukost
framför tv:n, myspys. Har inga planer för resten av dagen så
det blir nog att ta det lugnt och ladda upp inför arbetsveckan.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en mysig morgon med en fin bild samt en härlig och lugn söndag. Själv ska jag med familj åka till Bålsta för att umgås med mina släktingar samt att få mysa med deras hundvalpar som dem har fått för ca en månad sedan! :)

Sv; kul att du gillade inlägget! Men då utmanar jag dig muntligt. Jag vill att du gör den här utmaningen och svarar på dem här frågorna jag ställde i inlägget också ;) lycka till!

Ja, men precis. Det är inte så jobbigt då man väl är på arbetet. Men nyss fick jag anklagelser för att vara dålig på mitt jobb, fast än att jag inte har hört det förut och hon sade inte det på ett bra sätt heller - så ser verkligen inte fram emot arbetsveckan den här veckan då jag arbetar 5 dagar med henne av 6 dagar den här veckan :S

Usch då, låter inte kul med nackspärr men antagligen har väl den gått över nu då det här var i onsdags? :)

2016-04-03 @ 10:42:55
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Låter härligt! =) Vi ska göra oss i ordning för att åka på en liten shoppingrunda :)
SV: ja det var galet gott verkligen, hade en så bra kväll :) . Haha härligt! Jag håller mig ifrån under veckorna så det blir ju fm dagar för mig med :)
Hoppas din helg varit fin! =)

2016-04-03 @ 11:28:52
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

ja verkligen få hoppas cykeln kommer snart

nä det kan jag förstår man vill ju dom ska vara snygga och fina länge.

ja matlådor är perfekt gör alltid matlådor och ha med mig illa arbetet.

aha okej då är jag med.

tack detsamma

2016-04-03 @ 13:21:54
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Låter som en bra start på söndagen. Här blir det nog ganska lugnt förutom städa.

2016-04-03 @ 13:30:53
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Petra

ja verkligen då spara man pengar med haha

okej jag förstår smidigt med matlådor helt enkelt.

blir en lugn dag för min del ska snart läsa tänkte jag

Har tagit mig en ordentligt dusch med både hårinpackning så nu väntar jag på att håret ska självtorka vad gör du själv idag?

2016-04-03 @ 13:44:11
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0