Snabb helg

Brunch på IKEA i lördags.
 
Jag önskar det fanns en stoppknapp som man kunde trycka på
när det är helg. Helgerna går alltid för fort.. I fredags efter jobbet
och lite ärenden åkte jag och Diesel till Seskis för att hälsa på
mamma. Har haft en bra helg där med godsaker, shopping i
Haparanda och på IKEA, en smarrig brunch, promenader och
mycket kaffedrickande. Blev även ett stort impulsköp i lördags
haha, inlägg om det kommer imorgonkväll.  


Imorse åkte vi tillbaka hit till Kalix redan före 11-tiden. Har hunnit
med massor denna söndag. Tvättat, handlat mat, städat lägen-
heten, lagat mat, säkerhetskopierat bilder från mobilen och
promenerat. Fullt upp. Nu blir det en lugn kväll i soffan framför
en Johan Falk-film och ladda batterierna inför kommande vecka.

Kommentarer
Postat av: CAMILLAESI

Eller hur, helgen bara flyger iväg..

2016-04-10 @ 19:10:15
URL: http://camillaesi.blogg.se
Postat av: Days by Johanna

Låter som en härlig helg :)

Javisst är han söt, han gillar vara med på bild.

2016-04-10 @ 19:18:23
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: miningalinn

åh, vad gott det där såg ut!!:D

2016-04-10 @ 21:28:01
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: NICOLE

Ja den här helgen har gått fort, alla helger bara springer iväg :) men jag har haft det riktigt skönt och i stort sett bara tagit det lugnt så det var välbehövligt och bra =)

Gott med brunchen! Vi har fortfarande inte testat den på Ikea.. måste verkligen göra det snart :)

SV ja jag hade det toppen verkligen, så mysig dag :)
Å vad spännande att se om ditt köp! Kan faktiskt inte tänka mig vad det skulle kunna vara så det ska bli kul att se ;)
Min söndag har varit lugn och bra, jag har i stort sett bara tränat, sett lite gossipgirl, städat och så varit i kyrkan med min bror som ska konfirmera sig =) Annars tagit det lugnt bara! =) Hoppas du känner dig laddad inför en ny vecka :) Kram

2016-04-10 @ 21:50:57
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag håller med, helgerna rusar fram i en rasande fart! Helt otroligt! Jag har alltid sådan ångest på söndagar - inför jobb och vardag och måsten igen. Hu.

Jag förstår, men för mig blir det nog bara ett inlägg, typ gnällinlägg, och resten fortsätter som vanligt. Nåja, ett gnällinlägg kan man hoppa över av olika skäl, och jag tar inte ett dugg illa upp ^^

Gud så kul med en IKEA-trip. Jag ska göra en snart, det finns ju här i Umeå nu :D

2016-04-11 @ 05:50:18
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men gu va gott med brunch! Jag åt ofta brunch förut på IKEA men det finns så lite mjölkfritt så nu är det ingen idé :p

Sv; Hoppas ni får riktigt vårväder snart! Här ser det ut att bli fin idag iaf och runt 10 grader, skönt! Älskar att kunna ta promenader och powerwalks ute :D

2016-04-11 @ 11:32:59
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: JoJo

jag vill också äta brunch på ikea. det ser ju så himla gott ut :D

sv; tack gumman. kul att du gillar mina bilder :) hamburgaren var riktigt god också! bilden är från när jag och brorsan hade filmkväll och så lagade vi mat tillsammans först. ^^

ne jag har inget direkt träningsschema då jag inte gymmar samma dagar varje vecka. så jag kör lite vad jag känner för men ändå försöker jag hålla mig till att jag håller en någorlunda plan till vad jag ska köra och när ^^

förkylningen känns bättre idag. :) igår var det inte så jättebra igen så jag tog en vilodag. hade en dryg huvudvärk som vägrade ge med sig trots att jag tog tabletter. :/ hade tänkt gymma, men jag avstod. haha förstår att du har haft absinens nu under helgen. måste ha varit skönt att få träna idag ;)

det låter som att du har haft en riktigt bra helg! :D min helg var helt okej. jag har tagit det lugnt, myst en del med j, tränat, varit på spelning med brorsan och igår käkade jag lunch med två av mina närmaste vänner :) <3

2016-04-11 @ 18:26:17
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0