Shopping

Nu sitter jag nerkrupen i soffan med musik dunkande i högtalarna
och njuter av en ledig lugn kväll. Har varit igång hela dagen och
sprungit i affärer. Åkte iväg till Haparanda imorse för att hämta min
nya mobiltelefon som jag beställt, men när jag kom till affären sa de
att leveransen till samtliga Elgiganten-butiker är försenad från
grossisten. Typiskt! Men förhoppningsvis får jag telefonen under
veckan. Men kom inte hem tomhänt, fick med mig ljuslykta, lite smått
från Rusta samt en byrå. Har velat ha den länge och jag hade
presentkort, så betalade bara 41 kr (ordinarie pris var 1199 kr).
 
Min byrå från Jysk.

Kommentarer
Postat av: Petra

ja det är roligt med lite shopping

ja var nära på att cykla om kull med cykeln innan men tur att det gick bra i allafall

2016-04-16 @ 21:05:24
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

åh typiskt med telefonen, vad är det för telefon du skall ha?

Jo har du barn under 8år får du gå ner 25%, :) Sen om man har en bra chef får man fortsätta sen med :) Jag tänker iaf jobba så länge jag får 75% iaf tills Hugo börjar bli tonåring, då bryr han sig ändå inte om oss haha..

2016-04-16 @ 21:11:20
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Caroline

Jättefin! Vill också ha en sån i vårt framtida boende! :) Tråkigt med telefonen, hoppas den dyker upp i veckan! När man beställt en telefon vill man ju ha den så fort som möjligt! :D

Sv; Sarek ligger i Jokkmokk så dit jag ska jag och sambon åka till med husvagn i sommar hade vi tänkt :) Stora Sjöfallet i Gällivare tänkte vi också besöka :)

2016-04-16 @ 21:59:02
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: NICOLE

Typiskt att mobilen inte fanns där ännu! Men snart är den din ;) Förstår att du längtar! Kul med shopping också =D Hann också med lite av det idag. :)
SV: ja vi hade det hur bra som helst! Är typ avis på mig själv som fått se henne haha, hon var jäääättebra =) Förstår att det redan är slutsålt, för de sålde jättesnabbt här med men vi lyckades ändå =)
Jo det rekommenderas ju att ta bort dem på salong då dina egna naglar kan ta skada ifall du rycker bort dem själv men det är ju inget tvång :)

Jaha nä fy det är inte så fint på något vis! Det kallas för volymfransar och ser too much ut. Jag ska ha singelfransar vilket ger mycker mer naturlighet, kan knappt vänta haha! Hoppas din lördagskväll varit fin =)

2016-04-16 @ 23:31:58
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Anonym

Sv: ja sjukt skönt, men du jobbar aldrig helger ir? :)

2016-04-17 @ 08:07:26
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Supersnygg ju, stilren! Vi ska köpa en ny bokhylla :-) hoppas att telefonen kommer snabbt! Jag förstår att du är övervänt.

Det var helt bra nere på stan, jag älskar Umeå, verkligen!! Så härlig stad, jag ska nog inte flytta igen :-D

2016-04-17 @ 10:02:21
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: JoJo

vilken fin byrå :) påminner väldigt mycket om dom som finns på ikea.

sv; dom har sjukt fina färger på sina läpp produkter tycker jag :) min absoluta favorit av dom där är sydney :) jag gillar inte när läppstift/läppglans är för klibbiga. tycker bara att håret fastnar i det och det bara är kladdar på läpparna. haha!

hehe ja, du är liiite äldre än brorsan ;)

vad har du för superaminosyror? :D haha vad kul att du hade större biceps än vissa av killarna på gymmet xD då måste dom börja träna armarna mer ;) ja det är sjukt jobbigt att behöva gå upp så tidigt på mornarna. jag har tre olika arbetstider jag börjar jobba, men oftast så börjar jag jobba kl. 06 ;o när börjar du på morgonen? :)

2016-04-17 @ 11:40:35
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0