Fredag

 
Godmorgon fredag och nästsista dagen i april!
Det är fortfarande sjukstuga hos mig, förkylningen och febern
vägrar ge sig.. Nu är jag less detta, usch! Igår förflyttade jag
mig från lägenheten hem till mamma. Det är så tråkigt att ligga
hemma ensam och vara sjuk, så nu ligger jag här istället och
snorar och kraxar, haha. Hade ju ändå planerat att åka hit idag
efter jobbet, men då jag är sjuk kunde jag ju åka igår. En extra
dag med släkten gör gott. Eftersom jag ännu är förkyld och har
feber blir det att ligga och vila även denna dag, men nu har jag
i alla fall sällskap och lite fler kanaler att se på tv:n.
Hur ser er fredag ut?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men mums vad gott med kaffe!!

2016-04-29 @ 09:41:11
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: miningalinn

Åh, vad jobbigt att du fortfarande är sjuk!:/ krya på dig!!

2016-04-29 @ 23:12:52
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0