Pizzatime

Helgen är kommen och det är verkligen så skönt! Inledde den
med musik strömmande ur högtalarna medan jag gjorde
hemgjord glutenfri pizza. Fredagslyx! Idag blev det taco-
kryddad kyckling, banan, jordnötter, tomat, lök och majs på,
samt en liten del med tonfisk. Yummie!  


Morgonrocken är påtagen, sminket är borttvättat och håret i
en slarvig boll på huvudet - mysmode: ON! Tänkte snart slå
på tv:n och se vad som visas, förhoppningsvis någon kriminal-
serie. Blir att lägga sig hyffsat tidigt då jag ska upp tidigt imorgon
för att hämta min nya mobiltelefon. Wiie!
Hur spenderar ni kvällen?

Kommentarer
Postat av: Petra

aha okej vad bra att du tycker så.

få hoppas jag hittar något bland tränings plaggen som fallera i min smak

tack detsamma

2016-04-15 @ 20:15:15
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Jag vill ju ha 100% i grunden så det är bra. Sen kan de inte neka mig gå ner i tjänst, det har man rätt till när man har småbarn. Men lika bra och vara ärlig. Nej jag vill jobba kortare dagar har jag tänkt, tror inte det funkar och ha en ledig dag i skolan tror jag lär behövas varje dag. många av eleverna behöver ju den rutinen med. Men jag kan ju tänka mig jobba lång dag och jobba kort någon annan dag. Hugo lär älska förskolan :)

2016-04-15 @ 21:14:16
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Erika

Men vilken härlig kväll :)

2016-04-15 @ 22:28:33
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0