Onsdag

 
Hallå i stugan! Tänka sig att det redan är onsdag, dagarna går
så himla fort. Antar att denna dag också går fort, har nämligen
en hel del att göra innan arbetsdagen är över. Bland annat ska
jag iväg på ett möte och köra den nya tjänstebilen. Spännande!
Visserligen körde jag den igår en längre sträcka, och ännu längre
blev det då jag körde fel, haha. Lunchen kommer jag spendera
på gymmet då det blir att slakta axlar och rygg. Så skönt att
träna ibland på lunchen för då kan jag gå hem direkt efter jobbet
vid 17-tiden och göra hushållssysslor. Idag blir det foodprepp och
sen ska jag se sista avsnittet av Gåsmamman.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0