Ny mobil

 
I lördags när jag och mamma var på shoppingtur i Haparanda
blev det att jag impulsköpte en ny mobil, haha! Eller ja,
min mobil har racklat ett tag med att nätverket försvinner då
och då så jag kan varken ringa/smsa eller bli nådd. Den är
också seg och laggar sen jag gjorde en uppdatering av
operativsystemet. Har haft den sen 2012 så den är ändå över
4 år gammal. Har tänkt köpa en ny mobil men hade inte tänkt
just nu, men när vi var i stan i lördags blev det att jag köpte
en ny. Lika bra att passa på då jag ändå behövde en ny.


Köpte en Iphone 6S, men den blir min på lördag då den inte
fanns på lager. Så kul med ny telefon! Jag gillar ju Iphone
och har tittat på 6S tidigare så därför slog jag till, den verkar
riktigt bra. Längtar tills jag hämtar den på lördag.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg mobil!

2016-04-12 @ 13:03:48
URL: http://matildays.se
Postat av: CAMILLAESI

Vad kul :D Hoppas du blir nöjd med den :)

2016-04-13 @ 00:50:48
URL: http://camillaesi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0