Lördag

 
Godmorgon lediga lördag! Vanligtvis brukar jag börja mina lördagar
med ett gympass men inte idag. Vid 10.30 ska jag nämligen befinna
mig i Haparanda för att hämta min nya mobiltelefon och gymmet
öppnar först klockan 09 så det går inte riktigt ihop, haha. Sen hinner
gymmet stänga innan jag är tillbaka här i Kalix på eftermiddagen så
det får bli en ofrivillig vilodag. Men det gör inte så mycket, jag ska
ju få min nya mobil så det väger upp.  Förutom en tur till Happis
har jag inga planer för dagen, får se vad som händer. Men nu ska
frukosten intas innan det är dags att gå till busstationen och åka
mot Haparanda.

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv ja verkligen, jag jobbar vell inte helt helt tid typ 80% kanske, ena veckan jobbar jag mån 8-14, tis 7-14, ons 8-14, tors 8-14 och fre 8-15 och eldg helgen och sen andra veckan jobbar jag mpn 8-14, tis 7-14,ons 8-14, ledig tors, fre 8-15, ledig lördag och sen sön 8.30-18 :)

2016-04-16 @ 08:36:34
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Tisdagar, torsdagar och söndagar är mina HATDAGAR, men torsdagar är jag helt klart sämst.

Jag har årskurs 4-9 i bild och årskurs 7-9 i svenska :)

Vad skönt med en ny mobil, och en vilodag. Hoppas att du har det väldigt roligt i Haparanda!

2016-04-16 @ 09:55:56
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Hoppas du får en toppndag!! :D
SV: ja det var verkligen härligt =) Dock när jag tog en pw så började det regna haha! Sen regnade det hela kvällen men det gjorde ju inte så mycket ändå :)
Man rekommenderas att byta dem var femte-sjätte vecka i alla fall =) Mina gick av om jag hade dem kanske 8 veckor men då var ju utväxten hemsk. Men det är ju inte så lätt att få till en bra tid då hon har många kunder samt att jag behövde åka en bit och då var det inte lätt med mitt jobb och så. Därför var det lättare att sluta, så nu ska jag testa fransar istället och det är i samma stad som jag bor i, så det blir ju lättare =) Längtar så till det :D

2016-04-16 @ 17:08:55
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0