Lista

När vaknade du idag?
05.50 som alla vardagar när jag jobbar.

Blir du lätt stressad?
Sådär, det beror på vad det gäller.. Får man massa ärenden på
en och samma gång på jobbet kan jag bli stressad men nu efter
utbrändheten har jag blivit bättre på att prioritera så jag inte
försöker göra allt på samma gång.

Har du någon gång varit allvarligt sjuk?
Inte dödssjuk, men utbrändheten var allvarlig för hela min kropp
kollapsade tillslut och slutade fungera både fysiskt och psykiskt..
Det var riktigt läskigt hur långt det gick. Som tur är mår jag bättre nu.

Hur många mål mat äter du per dag?
På vardagar blir det oftast 5 mål om dagen – frukost, lunch,
mellanmål, middag, kvällsmål. Dricker även en proteinshake efter
gympassen men räknar inte proteinshaken som ett mål. På
helger blir det färre mål, då är det oftast frukost, middag och
kvällsmål, och ofta något gott att äta framför tv:n på kvällen.

 

Har du någon bil?
Nej, jag har körkort men ingen bil. Kollar runt litegrann efter bilar,
får väl se om jag hittar någon av intresse.

Hur skulle du beskriva din inredningsstil?
Vitt och stilrent, med inslag av grått och lite svart.

Hur sminkar du dig till vardags?
Sminkar mig inte varje vardag men när jag gör det använder jag
alltid ögonskugga, eyeliner, ögonbrynspenna och läppglans.

 

Sitter du många timmar om dagen vid datorn?
Ja eftersom jag är myndighetsperson och fattar beslut och skriver
utredningar är större delen av arbetsdagen framför datorn. Som
tur är gör jag hembesök och är på vårdplaneringar vissa dagar
så jag får komma ut lite, men annars sitter jag framför datorn hela
dagen mellan 8-17. Hemma sitter jag knappt alls vid datorn på
vardagskvällarna eftersom jag inte hinner, haha.

Hur lång är du?
160 cm.

Favorit bakverk?
Är väldigt svag för kladdkaka/kladdkakemuffins och morotskaka.
Nutellacheesecake är inte heller dumt..

 

Kommentarer
Postat av: JoJo

så kul att läsa! :D

sv; vad kul att du gillar inlägget gumman! :) ja, choklad är ju hur gott som helst! :P

haha härligt att du bara behövde betala 41kr för byrån. snacka om tur ;) ja men det har du rätt i att ikea och jysk har rätt mycket som ser likadant ut ;P

åh! kanske ska ta och beställa nåt sånt jag med. du dricker det varje dag alltså? :) jag såg dina biceps på insta nyss, så grym du är! bra jobbat gumman! :D själv har jag varit på gymmet idag. blev ett ben och rump-pass, ett riktigt bra pass. det avslutades med 15 min på crosstrainern plus att jag tog en pw till och från jobbet med. idag är jag jävligt nöjd över min insats! :D jag slutar kvart i tre dom dagar jag börjar 06. är en bra tid att sluta för då hinner man till gymmet då det är lite folk där ;) vad segt att jobba 8-17. hade ju varit bättre med 7-16 som du säger :/

2016-04-18 @ 18:31:09
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Erika

Det där med att stressa har jag väldigt lätt för.. men oftast gör man det också bara i onödan :p

2016-04-18 @ 19:59:05
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Jag kunde inte kommentera inlägget över :O Men roligt att det nu är dags i Kalix :D Visst skulle någon kollegas kompis eller så vara med? Missade det själv men ska se om i veckan :)

SV: ja jag förstår att det var sjukt kul att ses! Hoppas ni kan hålla kontakten nu =)
Stationen är jättebra verkligen =) Hihi. Idag har jag jobbat, 06-14 och nu ska jag plugga innan biggest loser börjar och i pauserna. Hoppas din dag varit bra =) Imorgon ska jag till skolan för seminarium, håll en tumme ;) :*

2016-04-18 @ 20:52:11
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Anonym

tyvärr har min måndag varit så där då den har varit jobbigt skönt att det är över nu hoppas din måndag har varit bra

2016-04-18 @ 21:37:27
Postat av: Carolina Thoor

Härlig lista! Alltid kul att läsa sådana här :D

Sv; ja,det hade inte varit dumt med en selfi-pinne. Underlättar har jag märkt haha :D

Vad jobbigt att ärendet blev uppskjutet. Aldrig kul, för det är ju skönast att bara ha det överstökat. Men well well, all lyckoönskningar till dig imorgon istället då! :)

Tack ska du ha, det gick bra. Det kändes självklart tungt, men det var ändå härligt att få träffa dem äldre igen samt mina fina kollegor om uppriktigt hade saknat mig. Glädjer mig!
Jag arbetade ett kvällspass på 14-21.00 :)

2016-04-18 @ 22:22:18
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det gick inte att kommentera i inlägget ovanför, men jag hoppas att kalixborna visade upp son bästa sida i halvåtta!

sv:

2016-04-19 @ 05:21:48
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Haha oj, råkade klicka skicka för tidigt ;)


Ja, Tacos går ju att variera så mycket, och ändå kommer jag alltid tillbaka till tacos med sallad och färs, alltid ^^

Och angående din träning så låter det så himla kul, jag önskar att jag gillade det, lika mycket som du. Kanske går det att tvinga sig att gilla gymmet, hehe.

2016-04-19 @ 05:23:53
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: körde armar måste få bort mitt gäddhäng haha :P

2016-04-19 @ 06:14:25
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0