Fredagsmys

 
Svisch sa det så var jobbdagen förbi, och tur var väl det då jag
varit väldigt trött idag. Ögonen har varit väldigt torra och trötta
idag vilket har gjort det jobbigare. Det kändes till och med tungt
att köra gympasset på lunchen, men trots mindre energi tycker
jag det blev ett helt okej pass ändå. Eftermiddagens möte gick
bra och var fort över så vi fick helg tidigare, skönt! Tacos har
landat i magen och nu är det fredagsmys som gäller. Blir att se
tv och äta fruktsallad med kvarg lite senare. Yummie!
Imorgon är det tidig uppstigning som gäller då en heldag med
shopping väntar, så gissar på en tidig kväll ikväll.
Hur är era kvällsplaner?

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Ja, jag har ju varit ensam när de åkt till affären och så. men nu skall jag sova själv i 2 nätter. Ja och jag var ju "själv" när jag låg på sjukhuset efter operationen, men då sprang det ju folk hos mig hela tiden. Det går säkert bra. Sitter mätt efter pizzan nu iaf :)

Ja jag kommer säkert lägga mig efter let´s dance som vanligt :)

2016-04-22 @ 19:27:24
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Petra

Tack så mycket i get speciellt ska snart krypa mer i badet tänkte jag själv då?

Det vågar jag inte hellre var lite kallsvettig när jag gjorde det och var rädd jag skulle förstöra mitt hår men det blev väldigt bra. Dom på jobbet trodde jag hade varit hos frisören men icke.

2016-04-22 @ 19:46:51
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Usch, så jobbigt att vara så trött :(( Men tur att det nu är fredag och att du har lite ledigt framför dig :D

SV: TACK! :D Det känns så bra verkligen! Det var dessutom den tentan som jag "missade", trodde den skulle komma den kommande veckan men så hade vi fått den tidigare.. så jag hade typ 3-4 dagar på mig att skriva men det gav ju tydligen bra resultat =D

Njae den filmen har jag nog inte sett =) Men dumma mej 1 har jag minsann sett ;) För att känna igen allt som barnen på jobbet pratar om haha =)

Ja hans klasskompis som bor där heter Nadja =) Hon läste till brandman samtidigt. Hon är ju några år yngre än dig men du kanske vet vem det är ändå:) Ha en fin helg nu!! Har du fått mobilen än eller får du den imorgon? ;)

2016-04-22 @ 21:50:08
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0