April

 
Godmorgon fredag och en ny månad! Vi välkomnar april
med öppna armar och hoppas det blir en riktigt bra vårmånad.
Skinnjackan och vårskorna har tagits fram även fast jag inte
kan använda skorna särskilt mycket då det är halt och dyblött
på vägarna om vartannat.. Förhoppningsvis försvinner snön i
slutet av månaden. Det är lite skillnad med vädret här uppe i
norr jämfört med när jag bodde i Borås, där kunde man sitta ute
och sola med tunna kläder i april. Men det har sin charm med
snö också, men nu såhär i april får det gärna försvinna helt..


Jag har inga direkta planer för aprilmånad i och med att påsken
redan var i slutet av mars. Kommer jobba och gymma som vanligt
och hoppas på bra resultat i träningen och med kosten. Ett till
personbästa i någon övning vore inte fel. Det sporrar en rejält!  
Hur kommer er månad se ut?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Redan April!! :)

2016-04-01 @ 13:19:05
URL: http://nouw.com/tildaochmolly
Postat av: NICOLE

Så härligt att april nu är här men det är helt galet att det gått så fort =) Men nu är väl våren här på riktigt, trots att vi vaknade till snö ;)

SV tack snälla =D . Japp tycker verkligen ni borde få uttökat :) Får ni friskvårdspengar? Eller bara den halvtimmen? För i vissa kommuner får man ju pengar som man kan använda till gym, massage, naprapat etc :)
Ja förutom jobb så vet jag inte.. jag slutade tidigt idag och är redan hemma så jadu.. vad ska jag göra nu ;) Samma fråga du ställde dig igår;)
Jag ska träna och säkert plugga lite men ja inget bestämt :) Sen när henrik kommer hem ska vi göra pastamiddag och äta nötter som sagt ;) Hihi

2016-04-01 @ 14:00:01
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: JoJo

så härligt att vi är ett steg närmare sommaren! :D

sv; ja det var snällt av henne att skicka det med posten bara sådär :D

haha men jag älskar fina matbilder så det gör inget att det blir mycket matbilder ;) jag kan vara likadan och ta mycket bilder när vi äter nåt gott ^^ kul att din mamma är utbildad kokerska. har för mig att mamma också har gått nån kokerskeutbildning för flera år sen :P

ja men precis, dom var väldigt populära att göra för nåt år sen :) jag har också för mig att pink har såna. :P jag tycker att du gör rätt i att göra fler tattoos! jag gjorde min första tattoo när jag var 16 och den har jag redan fyllt i en gång. haha! är kanske dags att göra det snart igen med den också.

ja jag såg på insta att du har haft nackspärr. sånt är ju aldrig kul att ha :/ hur är det med nacken idag? hahah ja jag vet, det är hemskt att man knappt kan sitta i en soffa som är mjuk för att det känns så i rumpan xD

2016-04-01 @ 17:26:23
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: miningalinn

Här försvinner snön i rask takt!(:

Sv: oj det var längesen. Jo det var mysigt att han kom(:

2016-04-01 @ 18:57:22
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0