Tisdag

 
Inatt har jag sovit som en stock, det hör inte till vanligheterna!
Var helt slut efter gårdagen då mamma kom hit, jobbigt att
få besök. Nejdå skämt åsido. Det är så roligt att mamma är
här! Vi hade en riktigt bra gårdag med presenter och åt tacos,
choklad och naturgodis.

 
Den här tisdagen har vi ingenting planerat mer än att handla mat
Hoppas att jag får mitt paket från Proteinbolaget idag, längtar
efter att smaka det nya proteinpulvret. Nu ska jag och mamma
ordna en mumsig brakfruost, det behövs efter mitt svettiga gym-
pass som jag nyss genomfört.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som om din måndag var bra och låter som om din tisdag kommer att vara bra den med! Skönt att du även fick sova ut lite extra :D

Sv; jo tack, min måndag var jätte bra! :D

Okej vad roligt att hon fick presenten nu! Antar att du inte kommer att träffa henne då hon fyller år? Haparanda har jag alltid velat åka till haha - vi åkte förbi skylten som det stod Haparanda på då vi åkte till Umeå/Vännes. Vi ville svänga av, men gjorde inte det! ;)

Okej, vilka fina presenter! Får man en titt på ljuslyktorna? :D

2015-09-22 @ 11:08:50
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: VERONICA - fashion blog

Ååh vad gott! Vad härligt :) Kramar fina du!

2015-09-22 @ 13:13:38
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: N

Gott!

2015-09-22 @ 13:54:39
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0