Tisdag

 
Igår var det inte bara måndag och en ny vecka utan det var även
min födelsedag och första arbetsdagen efter sjukskrivningen.
Eftersom jag är sjukskriven 50 % denna vecka hade jag tänkt jobba
två heldagar och en halvdag men igår fick jag huvudvärk och blev
trött vid 14-tiden, så jag kommer nog jobba kortare idag. Det är tungt
och en omställning att vara tillbaka på jobbet, men jag gillar vår nya
chef för det känns som att hon förstår mig och situationen. Idag ska
vi ha ett rehabmöte som är obligatoriskt när man har varit sjukskriven
länge, sen ska jag även ha ett annat möte och däremellan får jag se
vad som händer.

Då jag fyllde år igår bjöd jag kollegorna på fika, de fick både en
nyttig blåbärskaka, kex och Twix-liknande kakor. Det finns fortfarande
kvar fika så idag ska vi "lyxa" till det igen med godaker, hihi.
Här ovan ↑ ser ni vad jag och mina tjejer mumsade på i söndags när
de kom för att fira mig en dag i förväg.

Kommentarer
Postat av: A M

Men vad gott!

2015-09-15 @ 08:54:17
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas att ditt möte går bra!

2015-09-15 @ 13:52:50
URL: http://thelinneajson.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

ser gott ut och mys med födelsedag, får jag fråga hur gammal eller ung du blev? ;)

skönt ändå med 50% sjukskrivning, så slipper man ju jobba dessa 8 timmar usch

2015-09-15 @ 14:44:07
URL: http://natalies.se/
Postat av: Mamma Malin

Hoppas det går bättre på jobbet idag då! Vad gott du bjöd på :)

2015-09-15 @ 15:29:13
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: JoJo

hoppas att du hade en bra födelsedag gumman! :* hur har det gått att jobba idag?

sv; ja jag älskar citatet :D

hahah i know, är precis så jag också känner för träningsvärken xD eftersom jag inte har tränat på ett tag nu så kan jag faktiskt sakna att ha träningsvärk :P

japp, det var första gången jag besökte en gg-butik. tror inte att det finns nån här i dalarna :/ det måste ju vara samma sm jag köpte. hoppas att jag också tycker att den är god. men det gör jag nog då jag älskar sånt som smakar jordnötssmör :D att jag inte tänkte på att köpa den hallon/lakrits också då från goodlife :P

men vad skönt att det gick okej att jobba igår i alla fall och att din nya chef verkar bra och att hon förstår dig :) ja jag tycker också att det är en väldigt kort tid att bara ha en vecka som sjukskriven på 50% :/ med tanke på hur länge du har varit hemma och hur du har mått :/ men absolut så borde man ju gå långsamt framåt när man har mått/mår som du gör. hoppas att läkaren går med på att sjukskriva dig på 50% någon vecka till.. är ju inte alls bra om du skulle bli utbränd igen på en gång du kom tillbaka <3

då måste jag köpa hem aminosyror. haha xD känns bra att jag kan fråga dig saker som har med träning att göra. du verkar ha så bra koll på det mesta :D
tack fina du, min måndag var riktigt bra faktiskt! :) hade du också en bra måndag? :) <3

2015-09-15 @ 16:44:51
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Hanna

gott det ser ut!

2015-09-16 @ 17:44:25
URL: http://nouw.com/hannahansen

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0