September

 
Så var första höstmånaden här, september. Det börjar bli
mörkt om kvällarna och man kan ha tända ljus, man får börja
använda sjalar och skinnjackan då det ibland kan bli svalare
temperatur. Här i söder är det inte lika mycket höst i september
som det är i norr men lika mysigt ändå.
 
Den här månaden tror jag kommer bli bra trots att jag är sjukskriven.
Har mycket som jag ser framemot. Den 14:e fyller jag år så ska
baka och bjuda kollegorna och vännerna på fika när jag börjar jobba
igen. Sen kommer mamma hit den 21:a och stannar till 12:e oktober.
Under tiden hon är här ska vi shoppa, äta på restaurang, besöka
Göteborg, förhoppningsvis åka till Ullared och göra massa annat skoj.
Har ni några särskilda planer för september?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som om din september kommer att bli super härlig! Jag själv fyller år den 12, sedan ska jag åka till Örebro i en fem-fyra dagar nu denna vecka, sedan firar jag min kusin som blir 18 år i slutet av månaden och så börjar jag troligtvis jobba! :)
Så det händer lite under min månad också! :)

Sv; jag förstår. Det kan inte vara roligt då man är van vid att ha ett eget kontor och nu så ska man dela på allt. Kan inte låta så kul! :/

Tack! Det gick jätte bra på intervjun :)
Jag var på en mottagning i stan där jag ska ta hand om kassan och tidsbokningar! :)

2015-09-01 @ 14:45:49
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erica

Mörka kvällar och tända ljus är så himla mysigt! :)

2015-09-01 @ 15:26:31
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Skogsraah ☾

Jag älskar hösten! Är också sjukskriven, men hösten piggar upp mig för min del :)

2015-09-01 @ 16:05:16
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0