Onsdag

 
Godmorgon onsdag! Hur har ni startat er morgon? Själv kickade
jag igång dagen med ett rejält armpass på gymmet. Jag har
sagt det förr och säger det igen - jag älskar att träna armarna!
Idag provade jag en ny smak på proteinpulvret, jordgubb. Det var
helt okej men double rich chocolate är godare. Under passet drack
jag aminosyrorna som jag köpte igår med smaken "strawberry
passion" och jäkla så gott det var! Skulle kunna dricka det som
saft, hihi. Nu är det dags att fortsätta dagen med en god frukost
framför Miami Ink, sedan ska jag sola, läsa och mysa i soffan.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Den smaken är såå god!! :D

2015-09-09 @ 12:34:41
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Hallå där, startade ons m en uppfriskande promenad innan arb. Glad, att du finner dina smaker, dem är ju så många.

Nu, mindfulness och spikmatta sedan räkna får. Natti, natti..

2015-09-09 @ 21:47:15
URL: http://www.joakimramqvisthallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0