Måndag

 
Med strålande sol välkomnar vi en ny vecka! Redan andra veckan i
september, tiden springer iväg och om exakt en vecka fyller jag år.
Det här är även sista veckan som jag är sjukskriven 100 %, nästa
vecka ska jag prova jobba 50 %. Men nu ska jag inte tänka på jobbet
utan som jag har nämnt tidigare så måste jag ta en dag i taget. Så den
här måndagen då? Jag har redan avverkat ett två timmars gympass
med cardio och biceps/ tricepsövningar , druckit min proteinshake
och duschat. Nu ska jag ordna frukost och sedan blir det att handla
på både Knalleland och ICA Maxi. Självklart ska några avsnitt av
Pretty Little Liars också avverkas under dagen, älskar den serien!
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: linah

grattis i förskott:D!!

2015-09-07 @ 11:07:19
URL: http://nouw.com/linahs
Postat av: Erica

Vad mycket du hann där på morgonen! Själv gick jag typ upp 10, hehe. :3

(Svar: Vad kul! :D Vet inte så många andra som ser det. Jag har kollat typ hur länge som helst nu, över 15 år, haha. :) Spelade in det när jag var yngre, och nu kollar jag på days.nu.)

2015-09-07 @ 12:58:43
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0