Lördag

 
Alltså jäklar vad jag har varit taggad på gymmandet de senaste
dagarna, så härligt när det är så! Gillar ju alltid att gymma men
de senaste dagarna har jag varit extra taggad. Jag klagar inte!
När jag vaknade vid 07-tiden var jag så sugen på ett gympass så
jag bokstavligen hoppade ur sängen för att snabbt blanda amino-
syrorna och proteinpulvret. På gymmet blev det ett magpass och
40 minuters cardio, sen kände jag mig nöjd. Nyduschad och insvept
i morgonrocken sitter jag nu här redo att inta frukosten.
 

Idag är det JSM i Alingsås och jag hade velat vara där och titta på alla
tränings/fitnessmänniskor som tävlar. Många av mina "förebilder"/
inspirationer är där så det hade varit kul att se dem, men istället får jag
följa tävlingen via instagram. Utöver det ska jag under dagen fylla i
en blankett från Försäkringskassan nu när jag är sjuk och sen blir det
en mysdag i soffan med Pretty Little Liars.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Boel

Låter härligt :)
Får jag fråga varför du är sjukskriven? :(
(Förstår om du inte vill dela med dig <3)

2015-09-12 @ 11:05:39
URL: http://musicwithboelish.blogg.se
Postat av: NICOLE

Kul att vara så taggad :D Så känner jag med inför träningen nu! =)

SV: Jag kör allt, pw's, löpning, intervaller, ja :)
Jag har ju alltid älskat löpning eller ja kondition men det vet du ju redan :D
Jag hade en superbra fredag :) Först jobbade jag sen kom en vän till mig och stannade hela kvällen och pratade! Dudå? :)

2015-09-12 @ 11:06:54
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Christina

Åh vilken härlig start på dagen :)
Åh hoppas du känner dig bättre snart :)
Idag så måste jag göra lite skolsaker och ikväll blir det att fira 4 år med sambon :) Hoppas du får en fin helg :)

2015-09-12 @ 11:49:13
URL: http://www.jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: Emmy

Kul & gymma när man är så motiverad!! :)
Jag ska inte göra så mycket idag, mest vila. Kram

2015-09-12 @ 12:09:21
URL: http://nouw.com/emmyyys

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0