Bilder från senaste tiden

Bildrensning igen från senaste tiden! Detta var innan
mamma
kom hit.
 
 
Nya t-shirten som jag fick gratis från Gymgrossisten.

En av mina favoriträtter: Ugnsrostad potatis & rotfrukter,
stekt kyckling, wokgrönsaker och sallad.

Då jag varit sjukskriven på heltid i över 1 månad
har det blivit mycket läsande. Läser denna ↑ nu.


Hösten är här, det är skymt på morgonen.

Morotskaksgröt, så gott! Smakar som
morotskaka.
Recept publiceras i oktober.

Hade köpt blommor och presenter till mamma när hon kom hit. ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul med lite bilder

Aha okej ska bli spännande och se receptet

Okej jag brukar duscha varje dag och smörjer in med lotion efter åt men tänkte att badskum torka ut huden men okej då behöver jag inte vara orolig

2015-09-26 @ 14:47:14
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma :D

2015-09-26 @ 17:22:10
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Carolina Thoor

Härligt inlägg! Morotskaksgröt? Det lät inte så gott även ifall jag är helt tokig i morotskaka! ^^,

Sv; kul att du uppskattar mitt inlägg. Alltid lika kul att du gillar det jag gör :D

Ja, ägg är riktigt gott. Äter det väldans sällan faktiskt. Men då jag äter det är det gott :D

Ja, grekiska lunchbuffér är super gott. Då jag började träffa Niclas minns jag att vi åt väldigt mycket på grekiska resturangen i närheten av där hans pappa bor. Det är super god mat där! Skulle kunna äta där snart igen :D
Jo tack, vår fredag var super bra den med! :D
Potatismos, korv, räksallad, rukkula, gurka, rå lök, rostadlök och ketshup över det. Super gott! :D

Nej, inom äldreboende. Så det ska bli jätte kul :D

2015-09-26 @ 17:24:02
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0