Tisdag

 
Godmorgon tisdag! Här slog jag upp ögonen 05.55 och var pigg,
skönt att det finns såna mornar, men de borde vara fler, haha.
Jag har just packat ner frukosten och pepparkaksmuffinsen, ska
bjuda kollegorna på det idag då nästan alla är borta på utvecklings-
dagar. Måste ju lyxa lite när vi är få handläggare, haha. Så både
idag och imorgon är vi endast fem stycken på plats.
 
Efter jobbet väntar ett besök på Gymgrossisten (igen!), måste dit
och köpa Goodlife-bars då de har hela lådor (15 st bars) för endast
98 kr! Sen blir det ett mag- och bröstpass på gymmet innan det
ska lagas mat och foodpreppas. Senare ikväll ska en tjej komma
och titta på lägenheten, spännande. Dock inte lika kul att hon ser allt
flyttkaos med lådor överallt, nedpackade saker och så men så är det
när man ska flytta, haha.

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

Usch, så hemskt att gå in i väggen, verkligen! Migrän är en hemsk hemsk känsla, min bröt aldrig ut igår så nu går jag runt enögd idag också.

Rocky road har jag aldrig ätit, men det är väl inte såååå svårt att göra? Mozartkulor är lite pilliga, men de är vackra och uppskattas alltid av de som gillar "vuxengodis" ;)

2015-11-24 @ 06:38:25
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: linah

Ha en underbar dag!<3

2015-11-24 @ 09:31:05
URL: http://nouw.com/linaheve
Postat av: Mamma Malin

Lyxigt med lite muffins på kontoret! Hoppas de uppskattar dem :)

2015-11-24 @ 12:37:57
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0