Svag för att man är tjej?

 
Efter jobbet begav jag mig som alltid till gymmet för att köra ett pass,
och efter gårdagens vilodag samt en nocco i magen så fanns det
mycket energi i kroppen. Utnyttjade det såklart och körde 40 minuters
löpintervaller och ett magpass, puh!
 
 
När jag höll på med en magövning så kom en gubbe fram och sa
"Det där är för mycket vikt för dig. Det klarar du inte. Jag klarar här"
och så visade han på 10 kg lättare än den vikten jag hade. "Jo jag
klarar den här vikten" svarade jag en aning irriterat. Sen när jag
körde övningen så stod han och tittade för att se om jag verkligen
klarade det. Blev så irriterad! Bara för att jag är tjej och inte så stor
i kroppen behöver jag väl inte vara svag?! Kändes så skönt att
visa honom att jag klarade den där vikten som jag hade och att jag
klarar mer/är starkare än han. Haha skrattade gott för mig själv
inombords, där fick han minsann!

Kommentarer
Postat av: Catrin Monica Sandberg

Vilken idiot kille, klart som fan du klarar den vikten! :)

2015-11-20 @ 20:54:39
URL: http://Catrinmonica.devote.se
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Bra där, keep walkin without taking chit. And use your head, seems to be a strong one. Vi kallar det "pannben"..

TREVLIG HELg!

2015-11-20 @ 22:25:04
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se
Postat av: JoJo

måste ha varit härligt att få visa att du är starkare än honom! :D in your face gubbe lilla! x'D

sv; ohja, det är dom verkligen! :D

ja jag tycker också att det är riktigt roligt att vi känner likadant!! <3 däremot tycker jag att det är otroligt tråkigt att vi inte bor nära varandra så vi kan umgås också :( jag tyckte att noccon vad god! så tack igen för att du var så gullig och skickade upp en till mig ^^ ska kolla efter den på just fit-butiken sen efter löning tänkte jag. hihi! och jag blev inte illamående eller nåt när jag drack den, men jag drack den lite halvt långsamt. ville inte dricka för fort ifall jag skulle få en koffeinkick xD så jag ska prova persikan nån dag med tänkte jag :D

jag har bara gjort det två gånger men båda gångerna hade jag zucchini, tomat, mozzarella, parmaskinka och ruccola på. och även sån där topping som finns att köpa till tortillapizzorna. :) vad brukar du själv ha på dina? :D nej jag ledsnar heller aldrig på tacos och kan också äta det hur ofta som helst. perfekt att du kan äta det imorgon också! :D

absolut ska jag berätta sen vad jag tyckte om syrupen när jag har provat den :) okej, då är det ju en bit ändå. då kanske du inte kommer besöka den butiken så jätteofta som du gör nu :(

ja jag tycker också att det är kul att vi delar träningsintresset nu! :D är superkul att ha nån som delar det intresset så jag har nån att bolla idéer, tips och annat med! :D
jo jag är faktiskt stolt över att jag gjorde så många reps första gången vi provade skivstången och att vi dessutom gjorde det, det sista vi gjorde på vårat armpass ^^

2015-11-20 @ 22:46:41
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0