Söndag

 
 
Godmorgon 1:a advent! Så himla mysigt att det äntligen är advent.
Tycker det är så fint och mysigt här på området när nästan alla har
julpyntat, det lyser så fint med ljusstakar, stjärnor och ljusslingor.
Imorse när jag gick till gymmet så kom det dessutom lite snö (okej,
snöblandat regn), men när jag kom därifrån så var det bara regn..


Benpasset på gymmet gick verkligen hur bra som helst, så glad!
Ska berätta senare idag varför. Nu ska jag äta frukost och se Jims
värld
. Första adventsljuset ska också tändas. Det är en tradition jag
har, att varje advent vid frukosten tända ljuset. Vad som händer
under dagen är oklart, kanske bakar lite mer?  
Har ni några särskilda traditioner på advent?

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

Ja, det låter himla smart, ska kolla om jag hittar några listor och några recept som jag kan variera i mina tidsinställda :D

Grattis till ett lyckat benpass, jag älskar att träna ben, det är favoriten :D :D

Jag har inga traditioner, kanske brukar jag köpa julmust... eller... är det 1 december? Ja, uppenbarligen inga traditioner som jag håller särskilt hårt på, haha ;)

2015-11-29 @ 11:37:55
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: JoJo

dina mackor ser ju sååå goda ut! :D

sv; jag såg aldrig barna hedenhös. tror att jag inte har kollat på julkalendern på säkert fem år eller nåt sånt :P haha! ja jag älskar också mysteriet på greveholm. vet att vi spelade in den på video då det året den gick som julkalender ^^ men visst var det en uppföljare på den nåt år? såg du den?

vad mysigt med julbord på tisdag. är det med jobbet? :) ibland brukar vi ha adventsfika med familjen. nästa söndag ska vi hem till syrran på adventsfika :) får se om jag myser till det senare ikväll med lite glögg och skumtomtar eller hur jag gör ^^

ååh det låter ju supergott! ska prova det och ska absolut kika efter casein-pulver! :D

låter som att du har en bra helg trots att du inte har haft så jättemycket inplanerat :)
själv så blev det lite shopping i fredags efter jobbet med en vän. igår så var jag och blekte tänderna, sen blev det slappa i soffan resten av lördagen och idag har jag varit och gymmat som du vet :) blir nog rätt lugnt resten av dagen skulle jag gissa på. kanske ska börja slå in lite julklappar eller så :) <3

2015-11-29 @ 12:05:40
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: anniepiie

Vilken god frulle. :D Jag tycker också om när det lyser överallt och är sådär mysig stämning vid advent. :D Oj, här är det 4 plusgrader. Men det vänder fort, rätt vad det är ligger snön utanför fönstret en dag. :) kram

2015-11-29 @ 14:40:21
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Erika

Själv tänder vi ljuset på kvällen :)

sv. Vi fick bakat lussebullar och daimfudge :)

2015-11-29 @ 14:48:02
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Lät som en mysig söndag! Vad kul att du slog rekordet även, såg lite av inlägget ovanför! :D tråkigt med att det först var snöblandat regn och sedan bara regn. Här är det inte någon snö heller :/

Sv; kul att du gillade listan! Ja, det är ett självklart att baka rocky roads och lussebullar. Grymt gott! Ja, det var jätte mysigt - vi hann även med att göra ett halvt som halvt misslyckat pepparkakshus också haha :D så himla fin men ändå så himla ful. Så vi fick skratta oss igenom pysslet, jag och min mamma haha :D
Oj, det var inte få gånger som du fick göra rocky roads förra året hos din mamma haha :D

Jag kan förstå det. Själv är jag 148cm och ligger ihop slingrad med Niclas så det gör inget med en 120 säng för oss haha. Men jag minns då jag och Niclas träffades, i nästan ett helt år sov vi i en 90 bedds säng eftersom att Niclas inte förmådde sig att köpa en 120 för han ÄLSKADE sin säng haha. Men tillslut så gav vi upp och köpte oss en 120 säng hos hans pappa också så nu är det lyx! Vi har en 80/90 bedd hos hans mamma dock, men där sover vi oftast en natt någon gång i månaden så det är inte stora problem! :)

Jaså okej. Ja, men jag får väl göra detsamma. SVT-play låter bäst då det går annat på teven som är bra runt den tiden på kvällen! :)

Ja, det var jätte mysigt! :D okej, lät inte som en dum lördagskväll heller ju :D

2015-11-29 @ 17:13:02
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: SofiaMaria

Såg gott ut! :)

2015-11-29 @ 17:41:41
URL: http://sofiamaria.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0