Restday

 
Herregud vad jag blir rastlös på mina vilodagar från gymmet!
Idag är det vilodag som gäller och när jag kom hem från mötet
vid 15.30 så var första tanken typ "Jaha.. vad ska jag göra nu?"
Jag är ju så van att gå och träna efter jobbet, så de dagar som jag
inte gör det känns det konstigt. Men vilodagar är välbehövliga,
musklerna behöver få vila och möjlighet att återhämta sig, även
fast det är svårt att sitta hemma när man är träningssugen.
 
 
Den här vilodagen har jag gått igenom lite julpynt, är så sugen på
att köpa nytt men det är ingen idé eftersom jag ska flytta i början
av januari. På grund av det kommer jag inte julpynta så mycket i
år och än mindre köpa nytt pynt. Det får vänta till nästa år. Nu ska
jag förbereda blogginlägg och sen titta på lite inredning och ta det
lugnt med Diesel, tända ljus och Nocco julmust.

Kommentarer
Postat av: Erica

Kan inte låta bli att tänka att det måste kännas himla skönt att känna så ändå. Liksom, att man har kommit så långt så att man typ VILL träna varje dag. :)

2015-11-12 @ 17:53:06
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Tråkigt att inte behöva köpa nytt då man är sugen på det, men jag förstår varför du inte gör det. Och vad jobbigt att vara rastlös - jag är rastlös eftersom att jag har varit sjuk i två dagar och jag har inte riktigt varit ute och rört på mig. Men imorgon ska vi ha en utekväll hela familjen (föräldrar, bror och killen) så ska bli skönt :D

Sv; kul att du gillade inlägget! Åh tack ska du ha :D

Jaså, då förstår jag. Men skönt ändå att vara så morgon pigg. Jag blir pigg då jag går upp ur sängen. Så det är absolut inga problem att börja sju och behöva gå upp fem. Så fort jag är uppe är jag pigg så det är skönt att veta - speciellt då man kanske kör bil också ^^,

Låter som om din onsdagskväll blev bra den också ju :D

Ja, det har jag fått även ifall jag är otroligt rastlös :/ hoppas din torsdag också varit bra idag!
Ja, jag är fortfarande sjuk dessvärre :( men jag mår mycket bättre än vad jag gjorde igår vilket är super bra :D

2015-11-12 @ 18:26:11
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt när man har massa ledig tid över :)

2015-11-12 @ 18:51:00
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: JoJo

själv har jag inte gymmat på fyra dagar och jag saknar gymmet så sjukt mycket nu!! :( men har inte hunnit träna i veckan då all tid har gått till utbildningen.

sv; ja visst är färgen på lacket snyggt? jag älskar den blodröda och rosa naglar mest! :D

då ska jag kolla efter det nästa gång jag är och handlar ^^ jag köper mest questbar och swebar. alltså swebar's hallon/lakrits är ju en av mina favoriter! så jävla god! :D

haha jag förstår inte hur folk kan älska att klämma finnar! jag hatar när j ska vara på mig och klämma när jag väl har någon finne xD

det är ju asskönt att kicka igång helgerna med träning tycker jag! :D det känns verkligen så bra och så är man oftast själv på gymmet med. hehe ^^

tack gumman! <3 nu är jag färdigutbildad beauty-stylist! jag är så himla stolt över mig själv faktiskt! :')

åh tack för receptet! det lät ju inte speciellt avancerat :P

jag har provat pepparkakskvargen, men den var sådär. det var en väldigt konstgjord smak av pepparkaka :( ååh jag vill prova nooco julmust. har du provat den? :D

2015-11-12 @ 18:53:33
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

ja så är det

man kan byta ut det till något annat om man vill brukar i bland skippar svampen och blanda i tomater och det blir gott det med

2015-11-12 @ 19:03:03
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

det är bra man kan lägga i det man känner för :D

Ja det ska bli kul och mysigt. Ja verkligen

Det ska bli gott med pizza var nu ett tag sen jag åt det men åt hemmagjord pizza ikväll.

ja tyvärr får äta några stycken typ 2-3 sen får jag extremt ont i magen om jag äter för många så då får jag kramper så måste springa på toan inget kul precis.
Har nu lärt mig hur mycket min mage klara av med pepparkakor. aha okej jag förstår det är olika från person till person tror jag

tack så mycket för tipset ska se vad jag hittar på för något

2015-11-12 @ 19:17:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Jag har några olika, mitt favorit proteinpulver är nog Banana Toffee från AV.

2015-11-12 @ 19:37:39
URL: http://rebeccasvensson.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Sv; åh lät jätte gott ju! Panerad fisk med potatismos OCH remoladsås är ju så himla sjukt gott! Dock serveras det inte ofta hos oss, eftersom att ingen kommer på det. Men det är svin gott iallafall :D

Men lite kvällsfika lät ju inte så fel istället för en redig middag. Det är sådant man ska äta ibland, lite som lyx :D

Låter klokt :)

Men måste man inte vila lite mer än bara en dag per vecka? Tänkte jag har hört att man ska träna varannan dag då musklerna får vila men man håller ändå igång? :)
Ja, det ska bli jätte trevligt! Det var lite planer på att vi skulle till O'larys 12 (som ett ställe heter i Stockholm) men det är 20 års gräns och jag och min kille är 19, så vi kommer inte in :/ men så vi ska hitta på något annat trevligt tillsammans istället. Blir nog att äta ute på något ställe :)

Ja, det är skönt ändå att vara så morgon pigg! Ibland kan jag till och med bli så himla rastlös att jag inte ens orkar ligga kvar i sängen då jag är ledig eller liknande! Men det är iallafall jätte skönt då man ska jobba och man är vaken innan larmet går eftersom att kroppen vet att den snart ska vakna och då gör den det av sig själv. Iallafall min :)

2015-11-12 @ 19:56:28
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

ja det är gott med grytor passar till det flesta ja det gör ju det typ.

okej jag förstår

2015-11-12 @ 20:31:11
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

ja det tycker jag med

kollar nu på ett avsnitt av bones och dricker te vad gör du själv?

2015-11-12 @ 20:37:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; haha vad roligt! Jag vet inte om jag hade valt det på en restaurang men det är super gott hemma :D men nej, tycker man om något så är det självklart att man beställer det om det finns :D

Jaså då förstår jag! Ja, jag sprang förut och då berättade folk för mig då jag frågade att jag skulle göra det varannan dag. Men då handlade det väl om att jag tränade samma muskler :)

Ja, det ska bli jätte trevligt. Förhoppningsvis blir det även biljard och det ska bli trevligt det med. Jag och killen har länge velat spela men fortfarande är det 20 års gräns och vi vet fortfarande inte om vi kommer in. Men förhoppningsvis! Och ja, det ska bli jätte trevligt att gå ut och äta. Det är en tradition i vår familj att vi hittar på något roligt och äter ute då någon i familjen fyller år. Det är trevligt :)
Jaså, vad trevligt! Hoppas du och din mamma kommer att få det jätte trevligt då hon kommer till dig i december :)

Haha roligt att vi har det gemensamt :D

2015-11-12 @ 23:16:44
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0