PB 136 kg

 
Whoop whoop, morgonens benpass gick sjukt bra! Jag tog nytt
personbästa i benpress: 136 kg!! Helt galet ju, tre gånger
så mycket som jag själv väger! Fyfasiken vad kul det känns!
Jag har kört ett tag på 127 kg och för två helger sen när jag var
i Varberg så orkade jag 130 kg på gymmet där. Så har haft som
mål att orka 136 kg innan 1 december, och ja det har jag ju klarat
nu. Wiie! Alltså galet hur glad man kan bli av att öka vikterna.
Det är ändå 9 kg mer att pressa jämfört med tidigare. Sjukt glad!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh kul att du redan har klarat 136kg innan 1 december! Kul då man kan ta mer än förut och se resultaten :D

Sv; jag förstår det! Inte många månader kvar tills att du också får fira alla dina nära och kära igen! :D har du och J pratat mer om flytten? :) (ursäkta frågan, bara så otroligt nyfiken hihi! ^^,)

Åh vad roligt att receptet är uppe nu! Nej, jag har inte sätt det. Jag har knappt suttit vid datorn igår och knappt idag heller haha. Men ska absolut kika på receptet efter denna kommentar :D

Jo, jag förstår exakt vad du menar. Det är inget jag riktigt njuter av själv, men det är något jag tycker om att göra just nu. Och jag kommer trivas hela året ut tills jag börjar plugga. Det är jag säker på! :)

Ja, jo men jag har ju 12 poäng och för att komma in måste man typ ha 17 ^^, så jo jag måste söka in med hp resultaten hehe ;)

2015-11-08 @ 15:54:28
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erica

Wow, vad grym du är! ;)

2015-11-08 @ 16:35:14
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: MALIN

Vad duktig du är! Stort grattis till ditt PB!! Grymt bra jobbat :) Kram

2015-11-08 @ 17:48:29
URL: http://malinkirstine.vione.se
Postat av: Carolina Thoor

Sv; ja, det var en jätte bra dag igår! Jo, det hade varit väldigt trevligt och lite bekvämare att vara hemma hos någon och ha det trevligt ihop. Men det är inte ofta som någon vill ha sådant och jag har ju erbjudit mig att stå för en sådan fest då mina föräldrar inte är här t.ex. men då har det inte blivit av :/ men kanske händer någon gång sen haha ! :)

Haha jag kan förstå det! Måste verkligen ha känts så himla bra då man gick därifrån från gymmet :D

Okej. Ja, jag hoppas på det bästa för er skull också. Skulle ju som sagt vara tråkigt om man fick stora känslor för varandra och så funkar det inte :/ kan heller inte vara så roligt :( när var det du flyttade igen? Var det i januari? :)

Jag har redan skrivit ned receptet, men tack ändå! ;)

Okej! Ja, men det var ju jätte bra poäng ju :D själv presterade jag inte så bra i skolan då jag måste ha varit lite efterbliven ^^, jag förstår inte mig på skolan tyvärr och har svårt med uppgifter med mera. Det var då Niclas och jag blev tillsammans då han började lära mig och satt med mig då jag gjorde läxor eller uppgifter. Då började jag få högre betyg som C i nästan varje ämne, B och A i några uppgifter och något slutbetyg men det räckte inte tyvärr :/

2015-11-08 @ 18:37:19
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Men åh vad kul med nytt personbästa :) Grattis!

2015-11-08 @ 19:40:18
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: Cissi

Wow vad duktig du är!! Grattis!

2015-11-09 @ 10:45:34
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0