Önskelista från Gymgrossisten

Julen närmar sig och det är dags att börja önska sig saker i julklapp.
Detta år vill jag ha pengar och presentkort i julklapp. Det är något som
verkligen behövs då jag flyttar i januari och ska köpa ny inredning samt
att det kostar en hel del att köra sakerna upp till norr. Men förutom
pengar och presentkort vill jag gärna ha saker från Gymgrossisten,
bland annat detta. ↓ Kanske någon snäll köper det till mig.
 
Rosa hoodie från Better Bodies, 749 kr
 
 
 Whey Hardcore "chocolate"-proteinpulver från
Chained Nutrition, 379 kr. Bästa och godaste
proteinpulvret!

Träningstights i grå kamouflage från Better Bodies, 799 kr.
 
 
Träningstights i svart/rosa från Better Bodies, 769 kr.
 
Aminosyror BCAA strawberry/passion från Star Nutrition, 189 kr.
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

åh den där hoodien var ju grymt snygg! träningskläderna var ju inte heller fula precis :P haha!

sv; tack så mycket vännen! :) det är kul att bli fotad tycker jag ^^ hihi!

kul att du också kollade på dr. phil när du var yngre! :D

hahaha förstår att du tänkte så när du visade honom att du är starkare än honom! ;P

ja, för annars när jag ska beställa pizza så brukar jag ofta få beslutsångest på vad jag vill ha för jag vill oftast ha lite av varje på samma. haha xD men va? äter du varken skinka, bacon, svamp eller räkor?! det som är så gott ju! :P oj det var ett tag sen du åt pizza ute då med andra ord :) fast jag äter det inte heller så ofta. har ledsnat lite på det. tycker att det inte är så speciellt faktiskt :P

det var en mysig lördag också och det var gott med pizza igår ^^ jag hade skinka, svamp och räkor på den. allt som du inte äter ;D hahah! det blev myskväll med j ^^ ja jag såg att du hade bakat lussebullar igår. så gott! :D men såg att du bakar även idag också :D jag ska göra knäck nån dag. det brukar jag göra varje år till julen. det tycker jag är så gott!
låter som att du de en bra lördag :) blev du av med nå kläder igår då? själv så blev jag av med en ica-kasse igår när jag rensade lite. får se om jag orkar rensa mer idag :P jag ska i alla fall börja julpynta lite smått idag har jag tänkt. vad har du för planer för idag? :) <3

2015-11-22 @ 14:24:29
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

fin önslelista

aha okej jag har svårt för russin

gott med


mm är på latsidan idag haha det tog drygt 3,5 timme kommer lägga upp det sen framöver i bloggen nr jag har orkat packa upp haha

aha okej där ser man det visste jag inte att rusta eller öb hade ska kolla in det nästa gång jag är där



2015-11-22 @ 15:08:37
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

det kan jag förstår

ja det håller jag med dig men det var tur att vi åkte i god tid då det snöade så mycket i går i Malmö

okej tack så mycket för tipset

2015-11-22 @ 15:34:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Jhennifer

Har likadana träningsbyxor och är supernöjd! Jättesnygga kläder . Skulle bli superglad om jag fick något av dessa. Ha en underbar dag❤️

2015-11-22 @ 16:57:41
URL: http://jhennifer.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0