Måndag

 
Ännu en helg är förbi och jag kan summera den med tre ord:
gym, julbak och lugn. Väldigt nöjd med helgen och längtan
efter julen har blivit starkare. Men nu är det inte länge kvar så
är det jul, så mysigt!


Det är inte heller länge kvar tills det är dags att bege mig mot
jobbet denna måndagmorgon. Tror arbetsdagen går fort då det
vankas möte första timmen och sedan har jag en del att skriva.
Tror det blir ett besök på Knalleland efter jobbet för att inhandla
nödvändigheter, eller så tar jag det en annan dag. Beror på hur
jag känner mig när jag slutat jobba. Ska även ta en tur till gymmet
under dagen, mina armar ska få sig ett pass.   De minuter som
jag ska köra cardio kommer nog bli tunga, har galen träningsvärk
i benen sen gårdagens benpass.
Hoppas ni får en bra start på veckan finisar!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Mysigt med julbak! Det har vi inte gjort ännu, men det ska självklart göras tills första advent! Härligt att du tror att dagens arbetspass kommer vankas snabbt förbi och sedan kan du roa dig på knalleland och på gymmet. Hoppas du får en toppen måndag idag! :D

Sv; jag håller med. Mycket mysigare att äta julfrukostar eller liknande tillsammans. Inte ofta det händer under vardagarna precis :)
Ja, det var en toppen lördag och det var jätte kul att vi alla kunde vakna samtidigt :D

Jag hade heller inte julkänsla förra året. Inte förra året innan dess heller om jag ska vara ärlig. Men det här året har jag en extra super mysig julkänsla, även ifall det är den tråkiga julen då :/ nej, men vi kört vart annat år med mammas släkt och pappas släkt. Så mamma kan få fira med sin mamma med mera och pappa likaså. Men jag står min mammas släkt närmare och vi firar från morgon till natt och sover över och fortsätter dagen efter med mys pys. Hos pappas släkt är det middagsbjudning typ. Tittar inte på kalle anka eller liknande. Det är super tråkigt :/ barna öppnar inte ens julklapparna tills klockan är vid typ 20-21.00 på kvällen ^^,

Låter jätte mysigt :D

2015-11-23 @ 08:19:47
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ.SE

LÅter som en fin helg!! Jag ska ta och baka lussekatter i veckan tänkte jag

2015-11-23 @ 10:15:49
URL: http://maddisenj.se
Postat av: NICOLE

Mums! Har också tänkt att börja baka lite nu i veckan, ska bara få tillbaka mitt normala mående så är jag på rätt bana;)
SV: säger egentligen också plättar men i bloggen blir det lite olika om hur jag säger det :) , men jag säger alltid fara och det skriver jag ju med. Vars säger jag bara men skriver inte ;D hehe som sagt - olika.

Japp vi åkte nattåg :) Det har gått jättebra, om än lite försening nu på morgonen men det gick ändå bra :) .

2015-11-23 @ 13:11:40
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Åh ska baka lite till advent denna veckan! Så taggad!

2015-11-23 @ 13:50:11
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0