Lördag

När jag slog upp ögonen imorse var jag säker på att det var söndag.
Men vilken lycka när jag insåg att det bara var lördag och jag har två
lediga dagar till. Så med en bra känsla klev jag upp och drog iväg till
gymmet, redo att svettas järnet då 1h cardio + ett biceps/tricepspass
skulle genomföras.


Passet gick bra men cardion var smärtsam! Har haft skavsår på hälen
och använt skavsårsplåster men nu körde jag utan. Efter typ 20 minuter
kände jag att det gjorde ont på hälen igen men fortsatte ändå, men efter
50 minuter fick jag avbryta. Biceps/tricepsövningarna gick bra, fick
kontakt och pump så det kändes som att armarna skulle sprängas.
Har inga planer för dagen utan kommer strosa runt i morgonrocken,
hihi. En mysdag framför tv:n passar idag då det regnar ute.
Hur ser era lördagsplaner ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt jodå den var bra

Ja få hoppas på en bra dag har huvudvärk nu men tror det beror på vädret

Hoppas du med få en härlig lördag

Okej vad roligt


2015-11-28 @ 09:45:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Lis Mari

Det låter ju underbart!! Själv har jag haft en värdelös fredag och lika värdelös lördag hittills: jag blev så himla sjuk igår och ligger nu med feber och igenproppade bihålor! Huaa!

2015-11-28 @ 10:32:38
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Har du redan tänt ljusen? ;)
Låter som en bra lördag du har framför dig. Jag vet inte riktigt vad som händer - det var planer på att åka och titta på en second hand butik i närheten och sedan åka förbi Ö&B. Sedan ska vi baka lussebullar idag och kanske rocky roads. Men jag vet ännu inte hur det blir med allt! :)

Sv; ja, min fredag var suverän! Ja, det är jätte mysigt med julpyntning men kan inte direkt säga att jag har det så julpyntat. Jag har lite pyntat överallt i rummet, men det är så mycket saker i rummet att det blir så jobbigt om jag har för mycket i bara rummet ^^,

Jadå :D

Jaså, nej det kan jag inte riktigt hålla med dig om. Är det korvstroganoff ska det vara vanlig falukorv! Det är så grymt gott :D speciellt rå xD

Absolut. Tack för tipset :)
Ja, den är nog jätte god skulle jag kunna tro! Jag hoppas på det iallafall :D

2015-11-28 @ 10:34:35
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Det låter som en bra lördag! Vi hade tänkt åka på julmarknad men vädret är ju inte direkt inspirerande så vi hoppar det och myser hemma istället. Charlies faster kommer nog hit i eftermiddag också :)

2015-11-28 @ 10:59:13
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Lis Mari

Hur långt fram tidsinställer du dina inlägg? Det verkar så smart, men jag vet aldrig vad jag ska skriva, på min förra blogg tidsinställde jag receptinlägg för det passar liksom alltid, men sedan när jag hamnade i min svacka så blev det ju bara tusen receptinlägg på rad, och hur kul är det!?

Ja jag ska också ligga nerbäddad, just nu ser jag på Gossip Girl, men är sugen på lite mer riv, kanske The Grudge eller någonting. Jag kan skrämma mig frisk med adrenalin >.<

2015-11-28 @ 12:44:55
URL: http://lismari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0