Fredag

 
Fredag, jag är ledig och fick sovmorgon imorse - härligt! Det blev
aldrig att gymma igår då jag spenderade hela dagen med J. Vi
hängde upp julgardiner, lämnade saker på second hand, lagade
god mat och myste framför Rena rama Rolf med godis.

 
Eftersom det inte blev något gymmande igår fick det bli ett pass
imorse istället. Min fredag kunde inte börja så mycket bättre -
först sovmorgon och sedan ett gympass. Nu är jag nyduschad
och ska ordna frukost, sen väntar bankärende och shopping. Ska
shoppa loss på Gymgrossisten då det är black friday och de har
sjukt bra priser på proteinpulver, träningskläder osv. Ska även till
Knalleland och köpa nödvändigheter (läs: NOCCO ). Resten av
dagen är oplanerad, jag tänker njuta för fullt av min lediga fredag!
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

sv: Jag ska vara försiktig så att inte jag också drabbas av utmattningsdepression, eftersom jag är en "duktig flicka" och jobbar alldeles för mycket, är perfektionist och konflikträdd... ja, det är dags att liksom bygga upp och vila sig! För jag kan inte tänka mig hur det ska vara att förlora koncentration och minne under längre perioder, det var hemskt nog att vara trasig och sönder igår..! Gick hem och drack en massa vin bara för att slippa tänka.. >.<

Det låter härligt med sovmorgon och gymmet! Själv skriver jag just nu från skolans bibliotek där jag på allvar RÅKADE klicka in mig på bloggen och tänkte att det var ett tecken på att jag behövd en paus. Och det är sant, för jag har jobbat mer än man ska för en heltidstjänst redan och har en hel dag kvar. En paus är på sin plats.

2015-11-27 @ 09:10:55
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Bambi

åååh vad härligt med ledighet :P Jag kör på ett eftermiddagspass idag jag. Ledig imorgon och sen eftermiddagspass på söndag!!

Så min dag kommer helt enkelt att bestå av jobb samt skypedejt med min karl

2015-11-27 @ 13:21:22
URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad gott det där såg ut! Och vad skönt med sovmorgon :)

2015-11-27 @ 13:23:50
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0