Black friday

Ingen har väl missat att det är Black friday idag? I princip alla
butiker har massa rea och extra öppettider. Jag var på stan under
dagen och planerade att gå i flera butiker då det var rea, men det
var för mycket folk och sorl så min kropp och hjärna klarade inte av
det.. Blev yr, knäsvag och så vidare, så som min kropp reagerar
när det blir för mycket intryck nu när jag är utbränd.. Hatar det!
Men tyvärr inget som jag kan göra något åt. Så efter att endast ha
varit in i 3 butiker åkte jag hem igen..
 
Men jag kom hem med lite saker från Black friday-rean ändå.
På Gymgrossisten köpte jag nytt proteinpulver och en rosa hood-
tröja som jag velat ha sååå länge. Den var typ för halva priset så
slog till direkt! Dock fanns den inte i min storlek i butiken men de
beställde hem den så får hämta den under nästa vecka, wiie!
Beställde även en stor sak men vad det är får ni veta imorgon i ett
separat inlägg, hihi.
 
 
Nu har jag myst ner mig i soffan med tända ljus, morgonrocken och
bra musik. Underbara fredagskväll! Ska strax ta en mugg kaffe,
kvarg och fruktsallad, sen är det bara att invänta Idol 20.00.
Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Nej, detta missade jag inte. Köpte Niclas ena julklapp från CDON idag och det var ingen frakt vilket uppskattades enormt mycket! :D

Sv; ja, det var super gott! Ja, salsiccia korv är en kryddig italiensk korv. Så ja, typ som en choritzo :)

Okej. Det är nog inte en av mina favoriter faktiskt. Den ligger längst ned på min lista om jag ska vara ärlig ^^,

Jaså okej, ja men då ska jag hålla koll på kladdkakan lite extra. Typ efter en tio minuter och sedan låta den vara i 5 minuter till eller så under uppsikt och så får jag ju känna med en potatissticka om det skulle behövas! :)
Ja, det ska bli som sagt roligt att göra den! Mamma har någon cheesecake pepparkaka som hon och jag också tänkt på att göra. Kanske till tredje advent? ^^,

Ja, så smakar det iallafall :D så grymt gott!

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Köpt lite ölbryggeri :)

2015-11-27 @ 19:37:48
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Nej fy att det blev jobbigt när det var så mycket folk:(( Men kul att du kom hem med nya grejer! Jag har jobbat hela dagen så har inte kunnat gå på någon black friday ;) Men däremot sålde de Hammars julmust på Ica bredvid oss för 3 kr/ st haha, bara av den anledningen;) haha!

SV: Ja det är supermysigt att bara sätta sig sådär och ta en kaffe, eller vad man nu vill ha :) . Ja visst är det fint. Jag vill helst ha de färgerna men Henrik är fast besluten att det visst ska vara rött i också =) Men det var fint förra året så det blir nog toppen även i år :D

Vad kul att du fick träffa J :) Och att ni hann med en del då :)

2015-11-27 @ 19:57:53
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

mysig kväll du har '

ja det ska bli kul och mysigt.

vad trevligt hoppas ni får det trevligt.
åh vad gott med julfika

tack detsamma den har varit helt fantastisk

2015-11-27 @ 22:10:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul att du fick med dig något :) Själv har jag inte shoppat något på rean idag!

2015-11-28 @ 01:10:28
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV: japp nötter är en storfavorit här hemma, såå gott:) Och julmust givetvis ;) Love it! Speciellt Hammars.
Tråkigt att det inte blev som du tänkt dig :( Men det är så nu, men det blir bättre <3

Jag har aldrig rött på mig, tycker inte om färgen så på mig eller till vardags men jo det är ju en julfärg och klart det ska vara inslag :)

Jo vi tänkte nog pynta lite i helgen, men vi har kvar pyntet i förrådet än haha, ska väl hämta upp det. DOck har vi fullt upp i helgen men vi kanske får tid för det imorgon =) Vad hittar du på i helgen? :)

2015-11-28 @ 09:14:24
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Åh, kan tänka mig att det blir jobbigt med allt folk. Jag handlar endast på nätet sådana dagar! Vi köpte ett nytt tangentbord, det var väl typ det. Haha!

SV: Jodå, visst fick jag din kommentar!

2015-11-28 @ 09:23:45
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0