Tisdag

 
Jisses vilken måndag det var igår! Jag hade fullt upp hela arbets-
dagen och hann knappt gå på toa, haha. Var verkligen fullt upp
hela tiden och det drällde in massa ärenden. Efter en alldeles för
stressig arbetsdag begav jag mig till gymmet där jag körde 1 timme
cardio och några magövningar. Skönt! Även idag ska gymmet
besökas, denna gång för ett biceps/tricepspass. Men innan det
är dags för såna roligheter så ska många timmar på kontoret
avverkas. Idag väntar möte som varje tisdag och sedan blir det att
skriva så tangenterna glöder, så många muggar kaffe kommer intas.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina du!
Sv: Haha, ja.. det gjorde väldigt ont på revbenen. Mina två innan har verkligen inte gjort något ont alls. Den jag gjorde i fredags slutade precis ömma.Det var verkligen inte skönt där. Men nu är det gjort och snyggt som fan så jag ångrar det verkligen inte. :)

2015-03-24 @ 06:29:58
URL: http://elinbjorkander.se
Postat av: Flisan

sv: ja super mysigt :D haha så tråkigt dom filmerna är jue grymt bra :D

2015-03-24 @ 09:39:07
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Kajsa-Stina

Så skönt att besöka gymmet efter en stressig arbetsdag och bara kötta allt man har och ge järnet! Tycker det är skönt att avsluta dagen med ett skönt träningspass då man känner sig som en ny människa efteråt :)

Tack fina du <3 Jag är verkligen så glad att jag ska få komma till Mora och få till en förändring till det bättre nu. Orkar inte leva det här "livet" jag lever nu då man fan inte kan kalla det något liv så ska verkligen ge allt nu då jag inte har något att förlora! Ska bli så skönt att få ett riktigt liv tillbaka och något att kämpa och se fram emot :)

Hoppas du får en härlig dag idag på jobbet och att träningspasset går bra ikväll! Själv ska jag med pappa till stan för en god lunch om ett par timmar och även hinna med att kolla på en del födelsedagspresenter till min bror som fyller år snart. Men vad jag ska köpa är dock oklart haha.. Har du några förslag? :)<3

2015-03-24 @ 10:01:19
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0