Sneakers

Jag är i stort behov av ett par nya sneakers då mina har hål på
undersidan vilket gör att det blir fuktigt i skorna när det regnar.
Inte så mysigt men de funkar kanon när det är torrt och fint ute.
Jag tänkte i alla fall köpa ett till par sneakers nästa helg när jag
och mamma ska shoppa. Här nedan ↓ ser ni några av de sneakers
som jag har spanat in. Jag har just nu Adidas superstars (de högst
upp till vänster) och har haft flera såna par tidigare också, älskar
dem. ♥ Men ett par vita Nike Air skulle inte heller sitta fel..
 
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

åh snygga skor! :D jag har en förkärlek till vita sneakers av någon anledning! :P hehe!

sv; åh lite tråkigt ändå att föreläsningen inte var helt bra :P men låter som att du fick en mysig avslutning på kvällen i alla fall :)

ja grillad majs är verkligen munorgasm! :D grillade kebabspett har jag aldrig ätit, men låter väldigt gott då jag tycker om kebab! :D

ja min onsdag var helt okej. var väldigt trött igår efter att ha gått upp 05.00 tre dagar på rad, så när j var här igår så var jag väl inge vidare socialt sällskap xD haha! men han hjälpte mig att sätta upp lite tavlor och sånt här hemma i alla fall :) hur var din onsdag raring? :) <3

2015-03-19 @ 20:32:17
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Klara Andersson

så snygga, gilla det andra paret

2015-03-19 @ 21:07:47
URL: http://klarrelito.blogg.se/
Postat av: Petra

vad skojigt att höra :D

okej vad bra hoppas du hittar det du vill ha. själv är jag ute efter kläder,inredningsgrejer och lite annat. ska skriva min lista i helgen och få se om det finns i ullared. åker den 7 april

ja det var riktigt mysigt och trevligt var sugen på kakorna men höll undan dom så nöjde med mitt choklad te istället mår mycket bättre nu när jag undviker socker med min mage. kommer äta lite mängder med socker sen när jag börjar igen

2015-03-19 @ 21:27:27
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Jag älskar skorna med ränderna, svarta ränderna till vänster längst upp! Gått runt med sådana i tre års tid, tillslut bytte jag till mörkblåa fast i Adidas igen! :D

Sv; Åh vad kul att du gillade frisyren. Synd att det inte helt blev så som du ville, men det brukar tyvärr bli så. Jag tänker nog inte visa bilden, utan jag kommer nog bara ha det med i tanken och berätta att jag vill ha lite kortare än jag har nu, uppklippt/etapper så att det blir lite tunnare och sedan V-klippt! :D

Kram! ♥

2015-03-19 @ 21:44:55
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Kul med nya =) Jag ska köpa nya vita tygskor som varje år, och så önskar jag mig svarta låga converse när jag fyller =)

SV: ja påsk den gillar jag =) det låter toppen! Jag har inte hunnit fixa påskpresenter än men det är ju lugnt än. Men vet du ett problem? Jag kom på häromdagen att min plånbok är kvar i bilen. Och att bilen har Henrik i norr ;) Kul läge. Haha

Hm jag minns inte vad det hette, något på V. Där ska han spela cup och vi ska bo i stuga :D Så vi hörs på söndag/måndag igen :D kram

2015-03-19 @ 22:20:11
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: sara

Snygga! :D

2015-03-20 @ 01:12:49
URL: http://nouw.com/saarah
Postat av: Sara

Lika mycket som jag älskar klackar så ÄLSKAR jag sneakers ! :) Då jag dansat hela mitt liv och nu jobbar med det med, så gå en del pengar på snygga skor och gärna adidas, helst platt sula så att det går att dansa i dem :)

2015-03-20 @ 10:37:47
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0