Fredag

 
Äntligen fredag! Vaknade upp strax före 05.30 med träningsvärk
i benen efter gårdagens konditionspass. Fick till ett riktigt bra
intervallpass med över 7,3 km och 900 förbrända kalorier innan
jag avslutade med några magövningar. Kändes skönt efter
allt gott som jag fått i mig både igår och i tisdags. Har tänkt
genomföra ett likadant pass idag på gymmet, perfekt start på
helgen! Men först ska jag ta mig igenom arbetsdagen och jag
håller tummarna för att det blir en hyffsat lugn dag. Vore skönt att
avsluta arbetsveckan på det viset.
Vad ska ni hitta på den här fredagen?

Kommentarer
Postat av: natalia

Jag kommer för det mesta bara ta det lugnt :D

2015-03-20 @ 09:57:40
URL: http://nouw.com/nataliatrojan
Postat av: Kajsa-Stina

Så himla härligt med träning och att se hur man stärks för varje gång man är där och gör framsteg hela tiden! Du är verkligen så duktig och en fin inspiration! Hoppas du mår bra idag och får en fin fredag :)

Tack fina fina du <3 Det betyder verkligen jättemycket att veta att jag har dig och att det bara är att skriva om det är något som känns skit. Vill att du ska veta att jag är evigt tacksam över det och du ska veta att du också kan vända dig till mig och berätta hur du känner närsomhelst <3

Träning är verkligen en så härlig sysselsättning och ett bra sätt att lära känna sin kropp på samtidigt. Så himla skönt att få göra saker för kroppen som både en själv och ens psyke gillar och uppskattar :) Bra tips om att inte gå ut för hårt i början då det lätt kan bli så att anorexin får övertaget och tränar enbart genom att kompensera. Ska tänka på det när det blir aktuellt att inte gå ut för fort utan lyssna på kroppen och ge den det den är i behov av också under tiden :)<3

2015-03-20 @ 10:16:21
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: miningalinn

Så tidigt su vaknar, det är mitt i natten för mig, hehe(:

Sv: ja precis men nu hade jag så mycket dö-tid att jag inte hade kunnat gjort så mycket annat och det var faktiskt väldigt skönt på samma gång. Ja, hatar der..:(

2015-03-20 @ 10:58:56
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Träna inte sönder dig bara♥

sv: När det kommer till kött så äter jag bara kyckling/kalkon och fisk och skaldjur. Det vill säga att jag inte äter vanlig korv eller falukorv. Men det finns ju någon kycklingkorv, såg att det fanns en kycklingkorv som såg ut som falukorv, men den har jag inte testat ännu:) Hoppas du förstår mig..

2015-03-20 @ 11:07:32
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: MALIN

Så fin du är! Hoppas du får en härlig dag :)

2015-03-20 @ 12:07:12
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0