Tisdag

 
Oj så fort måndagen gick! Det var fullt upp på jobbet och sen blev
det ett riktigt bra gympass. Får tacka naturgodiset och NOCCO:n
för all energi som jag hade, hihi. Dock blev det inget armpass
som planerat utan istället körde jag cardio och mage. Så ikväll blir
det mitt älskade biceps/tricepspass istället. Innan jag får spendera
tid på gymmet ska en hel arbetsdag avverkas och den kommer
bjuda på ett möte och massa skrivande. Hoppas den här dagen
går lika fort som gårdagen, längtar redan efter helgen, hihi.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna Victoria Sahlqvist

Åh de är gooda :)
Kram Hanna!

2015-06-02 @ 07:24:24
URL: http://hannizons.blogg.se/
Postat av: Life of Johanna

Då förstår jag du längtar när det är 7månader sedan sist :)

Jag har tänkt vara mammaledig till augusti 2016 =)

2015-06-02 @ 13:32:22
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Carolina Thoor

Sv; Hahaha låter som en trevlig student du fick! Alla fulla xD nej, men så kommer inte vi att ha det. Utan 9.00 funderade några i klassen på att samlas utanför skolan för att ta och dricka lite tillsammans och umgås. Vet inte riktigt hur det blir det det, men annars börjar lunchen eller vad det kallas för, klockan 11.00 och då ska vi få champang ;) men själv är jag väldigt lätt påverkad så jag måste ta det lite lugnt då jag även har klackar på 7 cm xD

Jaså haha! Ja, det är lite knäppt. Mina föräldrar hade siffror haha och i 8-9 hade jag IG,G,VG och MVG. Detta betygsystem nu är väldigt svår. Det är knappt så att man kan få bra betyg egentligen, därför är jag så himla nöjd med dem jag har fått! ;)

Tackar :D

2015-06-02 @ 13:52:09
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har inte testat den där smaken, men jag har testat den med citrus/fläder och den där jordgubb/rabarber. Tycker den med fläder var bäst. Borde smaka de andra också, men ska jag vara ärlig tycker jag att de är för dyra. Goda, men inte riktigt värt sitt pris.
Fast de kanske finns billigare någonstans, vad vet jag.

2015-06-02 @ 21:23:56
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0