Tisdag

 

 

Här har det inte varit mycket liv i luckan under midsommarhelgen
men några tidsinställda inlägg har ni fått i alla fall. Hoppas ni har
haft en bra midsommarhelg oavsett vad ni hittade på. Ni kan nog
gissa att min helg har varit riktigt bra eftersom jag inte har haft
tid att uppdatera här.  Mitt sömnkonto ligger rejält på minus så
jag känner mig som en zombie i skrivande stund.. Försökte
somna tidigt igårkväll och ska försöka ta igen lite sömn även ikväll
och imorgon så kanske jag är ”back on track” med sömnen i slutet
av veckan. Nu väntar i alla fall fix och frukost här hemma innan
det är dags för jobb. Ikväll blir det ett biceps/tricepspass på
gymmet och jag längtar sjukt mycket då det är fem dagar sen
sist jag körde det passet, taggad!


Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

tur man kan tidsinställda ;)

2015-06-23 @ 10:48:03
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0