Lördag

 
God morgon underbara lediga lördag! Gud så härligt att det är
helg och man kan sova ut, det behövs verkligen efter den senaste
veckan då jag har kommit sent i säng varje natt. Morgonens gym-
pass med 1 timme rolling hill-intervaller och 45 minuter biceps/triceps-
övningar är redan avklarat  och nu ska jag väcka den fina och
servera denna ↑ brakfrukost som jag har ordnat. Planerna för denna
lördag är ett besök på Knalleland, packa resväskan, göra god mat
och sedan får vi se vad som händer.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad underbartt! :D

Sv; åh vad tråkigt att Eric Saade ska uppträda då du är bortrest. Aldrig kul :/

Ja så är det ju. Men jag blev mest besviken för att jag hade suttit och väntat och väntat och bara längtat att få mysa ned mig i hans armar. Men så berättade han detta, det var det som gjorde mig lite sådär som jag blev. Hade dem sagt något dagen innan eller så hade jag tagit informationen på ett annat sätt! :)

Jaså! Vad intressant. Jag började just undra vem den fina var i inlägget! ;) men kul att du hittat någon som du tycker om :)

2015-06-27 @ 09:30:34
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; vad härligt. Du är värd någon som bor nära och som kan göra din dag varje dag och inte vissa helger. Du är värd det! :)

Jag förstår. Det känns alltid jätte jobbigt då det sker. Men tur att han kom då och att allt löste sig, nej det är inte lätt att vara sur på en person man riktigt gillar eller älskar länge. Jag var riktigt besviken först, men sedan tog all min kärlek över och självklart vill jag att Niclas ska få det trevligt :)

Svar: Tack så mycket, uppskattar dina ord! :) ja de könns så mycket lättare när han bor i samma stad, då kan vi träffas korta stunder vare dag om vi vill, sova hos varann när vi vill osv. Igår lunchade vi tsm på min lunchrast och bara en sån sak gör mycket. Så himla mysigt att träffas när man vill och inte behöva planera in det som jag fick göra med Johan som bodde i växjö. :)

Hoppas du får en bra fredag! :)
Mia

2015-06-27 @ 10:25:11
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

åh vilken underbar frukost


sv förstår det okej vad bra att du inte blev ensam vid midsommar

Svar: Ja det var supermumsigt! :)

Hoppas du får en bra fredag!
Mia

2015-06-27 @ 11:01:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad det där såg gott ut!

2015-06-27 @ 11:50:31
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

2015-06-27 @ 14:18:34
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0