Juni-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Jag vann biljetter till allsvenskan i fotboll.
- Jag har träffat en väldigt fin person som får mig att må bra. ♥
- Sommartorsdagarna (festligheter och artister varje torsdag
här i Borås) har börjat.

 

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att semestern kommer allt närmare, nu är det bara tre dagar
kvar till min ledighet! Samt att jag har träffat den fina.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Regnet..

4. Bästa köpet denna månad?

Presenterna som jag köpt till mamma och mommo. Men vad
de får kan jag inte skriva här då jag vet att släkten läser.

5. Sämsta köpet denna månad?
Har inte köpt något dåligt denna månad men är inte så kul att
köpa kattmat, tvål och sånt.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Vara med släkten, äta kinamat och bada. Allt det ska jag göra i
juli eftersom jag åker till släkten nu på fredag, wiie!

Jag & min guddotter Wilma förra juli när
jag var på
semester hos släkten.


7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Inte en enda faktiskt. Har gett upp boken "VIP-rummet", den var
för seg att läsa..

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Fast & Furious, Wallander, The big bang theory (som alltid, hihi),
Masterchef, CSI osv.

9. Bästa outfiten denna månad?
Jag är dålig på att fota outfits, gör det väldigt sällan så därför
får ni en gammal bild, men samma outfit har jag haft denna månad.

 

10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Kul att läsa! :)

Svar: Tack så mycket :)
Mia

2015-06-30 @ 18:31:48
URL: http://nouw.com/saarah
Postat av: Liene Svärd

sv: Det är ju så gott.

Kul inlägg!

Svar: Tack så mycket :)
Hoppas du får en bra fredag!
Mia

2015-06-30 @ 20:59:08
URL: http://piggigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0