Onsdag

 

Oj så lätt jag kom upp ur sängen imorse trots att det blev en sen
kväll igår. Är antagligen för att det är onsdag och en dag närmare
semestern. Hoppas på en någorlunda lugn arbetsdag och att
några pågående ärenden kan avslutas. Efter jobbet väntar mitt sista
gympass på över 3 veckor eftersom jag åker på fredag. Hur ska jag
klara mig utan gymmet? ;o Hos mamma ska jag försöka ta promenader
och göra hemmaövningar men det är inte samma sak som ett gym-
pass. Nå ja, lite vila från gymmet kanske inte skadar eftersom jag brukar
spendera 6 dagar per vecka där. Senare ikväll blir det att fixa med
packningen, men nu rusar tiden iväg och det är dags att åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0