Utmaning

Hittade denna utmaning hos Nicole, och som ni säkert redan
vet så älskar jag att svara på såna här listor/utmaningar.


1. Vad är meningen bakom ditt bloggnamn?
Att det blev Miizing är på grund av att det var mitt smeknamn
när jag var yngre. Under mellanstadiet och högstadiet kallade
nästan alla mig för Miizing istället för Mia, haha.

 Första bilden som publicerades på bloggen, 2006.



2. Berätta om ett speciellt minne eller ögonblick?
Har många speciella minnen men ett som jag aldrig kommer
glömma är studenten och socionomexamen. Det var två av
de lyckligaste dagarna i mitt liv. Det kändes helt ofattbart att
stå på scen och ta emot socionomexamensbeviset och inse
"wow, jag är färdigutbildad. Nu är jag socionom".


3. Vad önskade du dig mest i julklapp?
Michael Kors-väska, pengar och presentkort.


4. Vilka appar besöker du dagligen i din mobil?
Instagram är den jag besöker mest, är in där flera gånger
per dag, hihi. Sen spelar jag även Wordfeud och
Quizkampen dagligen.

 


5. Hur skulle du beskriva dig själv?
Snäll, omtänksam och en bra lyssnare.


6. Vilken är din favoritartist/grupp?
Ingen har väl undgått att jag älskar Nickelback?


7. Vilken person skulle du påstå känner dig bäst?
Mamma och J helt klart.


8. Vilken familjemedlem är du mest lik?
Mamma på alla sätt och vis. Eller nja, kanske inte utseende-
mässigt även fast många tycker det. Men till personligheten
och med vanor etcetera så är vi väldigt lika varann.

 


9. Tre bloggar du följer dagligen och varför?
Julia därför att jag tycker det är kul att se hur hon brinner
för träningen och få vara med på hennes "resa".

Jenny följer jag på grund av att hon har helt underbara recept!

Evelina har jag följt ända sedan 2007, tycker det är en bra
vardagsblogg och extra kul nu när hon läser till socionom.


10. Vilket evenemang ser du framemot mest just nu?
Nickelback-konserten den 2 oktober. Det ska bli så grymt!

 

Kommentarer
Postat av: Clin

God fortsättning =)
Alltid skoj med sådana listor. Både att göra och att läsa.
Nu har jag haft en semester från bloggen på någon vecka men är nu tillbaka :D
Hoppas du har haft en underbar jul och nyår.
Massa kramar

2015-01-05 @ 21:30:00
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul grej

2015-01-06 @ 21:31:50
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0