Tisdag

 Bild från när jag och mamma åt brunchbuffé på IKEA.


Godmorgon tisdag! God morgon är det verkligen, jag har en bra
känsla inom mig. Tror det beror på att jag under gårdagen löste ett
väldigt komplicerat ärende som har tyngt mig i en månads tid. Ett
jobbigt ärende som tagit mycket tid men det har varit väldigt lärorikt.
Skönt att det nu har löst sig, en stor sten föll från axlarna!
 
En annan sak som bidrar till denna goda morgon är dagens utbildning.
Under två heldagar ska jag och några andra kollegor utbilda oss
inom MI (motiverande intervju). Ser framemot det, kommer bli kul
och lärorikt. Men det jag längtar mest efter är frukostbuffén, Pulsen
(där vi ska vara) brukar ha riktigt goda frukostbufféer. Efter
utbildningen ska jag handla och sedan soffmysa med lillhjärtat.
Vilodag från gymmet gäller idag, välbehövligt då jag har tränat
åtta dagar i rad!

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

En hel del att göra till dopet ja :) Oj missade din kommentar helt , men på fredagar har vi fredags mys med god mat & musik och så:D SJälv?

2015-01-13 @ 12:44:02
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: Clin

Oj så mycket fina julklappar du fick =)
Kanon bra saker ju!! Förstår att du är nöjd =)

Hade du det bra uppe i norr? Måste vara härligt att vara uppe hos släkten. Speciellt i jultid.

Ja, min jul och nyår har varit bra =) Jobbat en massa och varit trött. Många sena kvällar, god mat och trevligt sällskap. Men nu börjar man komma in i allt igen ;)

2015-01-13 @ 15:37:38
URL: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0