Summering av julledigheten

Ni har sett bilder från både jul och nyår men nu tänkte jag
berätta vad jag ha
r haft för mig de övriga dagarna.
 

Den 18 december åkte jag till flygplatsen vid 04-tiden för att flyga
upp till släkten i norr. Flyget blev försenat men vid 12-tiden fick jag
krama om mamma på Luleå flygplats. På hemvägen stannade
vi till i Kalix för att hälsa på mommo på sjukhuset. Sen blev det
smörgåstårta till middag efter mitt önskemål, hihi.

Under min vistelse i norr har jag verkligen umgåtts med släkten,
tagit igen allt sedan sist vi sågs vilket var i somras. Spenderade
mycket tid med min kusins barn, vi hälsade på dem flera gånger och
sen sov de över hos mig och mamma två gånger. Hade även två
"bakdagar" med dem. Vi gjorde rocky roads, fröknäcke, saffrans-
kladdkaka och chokladbollar. Gott! Hade mysiga kvällar med massa
gott att äta, filmtittande, kortspel och så vidare. Under uppesittar-
kvällen spelade vi Bingolotto och åt massa gott, det är en tradition.
Vann en ny bingolott, kanske ingen höjdarvinst men kul att vinna.

Har även varit en del på sjukhuset under norrlandsbesöket. Mommo
har varit inlagd sedan början av november och är fortfarande på
sjukhuset. Så jag har hälsat på henne några gånger och under nyårs-
dagen opererades hon. Tufft men hon är en riktig kämpe!

Utöver att ha umgåtts med mina nära och kära, ätit och varit på
sjukhuset så har jag även hunnit med ett biobesök. På juldagen
var jag och mina kusinsbarn och såg Sune i fjällen. Det var faktiskt
en bra och rolig film! Sen har jag även hunnit med ett kalas och
lite shoppande såklart. Bilder från seskis och shoppingen
kommer
upp i separata inlägg. Hade en superbra semester i norr
hos släkten! Var så mysigt och roligt, ville verkligen inte åka därifrån!
Nu dröjer det ½ år innan jag ser dem nästa gång..
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

tack det är lite bättre har inte längre ont i kroppen men har fortfarande huvudvärk

2015-01-14 @ 20:32:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Petra

tror inte det dricker mycket vatten

2015-01-14 @ 20:40:02
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Life of Johanna

Ja precis, vi är där med en heldag. Tror inte jag skulle orka med och ha en unge eller flera stycken med mig där :) Erik får vara hemma då, han vill ändå inte dit haha

2015-01-14 @ 21:03:48
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0