Frukosttips

Som ni kanske vet så älskar jag att äta frukost. Jag tycker det
är den bästa måltiden på hela dagen, hihi.Min favoritfrukost
är rågbröd eller knäckebröd med ägg och kaviar, skulle kunna
leva på det.    Vad äter ni till frukost?


Här är några förslag på frukostar som jag brukar äta
och som är så goda!
♦ Knäckebröd med kokt ägg och kaviar samt kaffe (favoriten!).
♦ Havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt.
♦ Yoghurt med müsli.
♦ Riskakor med ost och en mugg te/kaffe.
♦ Kvarg med frukter och kanel.
♦ Smoothie.
♦ Rågbröd med kokt ägg och kaviar.
♦ Yoghurt med frukt, nötter och russin.
♦ Stekt ägg.
♦ Ciabatta med sallad, gurka och tomat samt kaffe.
♦ Grahamsgröt med äppelmos och mjölk.

Några av mina frukostbilder. Märks det att jag gillar ägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0