Fredag

 
Whoop whoop, äntligen fredag! Arbetsveckan har gått riktigt fort,
gissar att det beror på att jag var iväg på utbildning två dagar.
Nu är fredagen här i alla fall här och det känns lika skönt som
alltid! Under förmiddagen ska jag iväg på ett hembesök så tror
dagen kommer gå fort, hoppas det. Längtar efter helg och ledighet,
haha. Tänkte starta helgen med ett magpass på gymmet ikväll men
jag tror det blir ett tungt pass då jag har träningsvärk i nästan
hela kroppen. Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: J

sv:
ja måste se den snarast! :)

2015-01-16 @ 10:34:33
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

Så skönt med fredag!!

2015-01-16 @ 10:47:07
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: Lilla Malin

Veckorna går verkligen fort alltså! Tycker dock inte alls det känns som fredag, hehe!

SV: Jag är ju inte så förtjust i choklad så då blir det lite too much med choklad i chokladen om man säger så ;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0