Bilder från Seskis del 1

Har en del bilder att visa från Seskis så därför kommer jag dela
upp det i två inlägg. Första delen kommer här.
 


Fördrev tid på Landvetter. Inte varje dag som man
besöker Victoria's secret-affären
klockan 05.15.
 
Mamma överraskade med smörgåstårta när jag kom hem. Mums!


Lucas kom på besök och åt smörgåstårta.


Wilma kom också och åt smörgåstårta.


Min skola som jag gick i från dagis till 6:an.


På fredagen åkte vi till Leilani och åt kinamat.
Ett måste när jag
är i norr!


Gjorde fröknäcke och choklad/müsli-godis första kvällen.


Massa snö och kyla i norr, det blev en vit jul för min del!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder och vad smörgåstårtan såg god ut! :)

2015-01-16 @ 12:46:06
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: miningalinn

Fina bilder!:D

SV: Börjar halv nio men bor typ 3 miniter från skolan!(:

2015-01-16 @ 13:57:38
URL: http://www.nouw.com/miningalinn
Postat av: Petra

fina bilder

hoppas du får en fin helg

2015-01-16 @ 14:06:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Mums vilka bilder! Blir så sugen nu på allting haha! Smörgåstårta är ju såå gott men det var alldeles för längesedan jag åt det nu dock. Har däremot aldrig gjort någon själv här hemma nån gång utan vi köper då färdiga men dom är ju så dyra! Kul att besöka Victoria´s secret också! :)

sv: Åh ja gör det! Rostade mackor är ju så gott verkligen och det går ju precis lika bra med mörkt bröd egentligen som med vitt. Bara det är som franska så går det ju. Det blir svårt att rosta avlånga bröd som typ lingongrova och liknande hehe men typ fiberrost är ett gott bröd tycker jag. Har du ätit det någon gång? :)

Nej att vara såpass lång som jag är och väga så lite som jag gjorde är verkligen alldeles för lite. Jag har ju bilder från när jag var som värst och när jag tittar på dem alltså.. blir chockad att jag tyckte jag var tjock där i den situationen. När jag ser bilderna idag så blir jag rädd och illamående. Ett levande skelett typ..

Din vikt är också väldigt låg tycker jag. Tycker du tänker rätt i att du vill få mer muskler på din kropp och inte öka i fett ( även om du och din kropp skulle må bra av mer fett på kroppen ) bara inte ditt hjärta tar stryk och att du inte mår dåligt så tycker jag man ska få träna och äta som man vill. Bara det inte blir extremt och att man svälter sig själv utan söker hjälp i tid om man känner att det är på väg åt fel håll :)

Hoppas du mår fint idag och får en mysig fredag!? Helt galet att det är helg nu igen haha :D

kramar♥

2015-01-16 @ 14:53:40
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Boel

Mysiga bilder! :)

Sv: Tack!

2015-01-16 @ 18:06:17
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: Erika

Massa gott!
och vilken fusk, här fick vi ingen vit jul :P

sv. Texten har jag på handleden och peacemärket på skuldetbladet, sedan har jag fåglarna på sidan av armen och drömfångaren på sidan av benet ^^

2015-01-16 @ 18:06:40
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Så härliga bilder :D . Jag kom på att jag har inte gjort fröknäcke sen jag flyttade hemifrån! Och då gjorde jag det ofta hemma och älskade det.. måste ta och göra det i veckan :D
Och sen har jag tänkt o fråga, Seskis, är det ett namn eller är det förkortat? Vet ju en del om städer där uppe men just det kommer jag inte fram till? Hahah :)

SV: Ja men det är väl såna lugna fredagar du gillar? Så det är ju skönt :)
Haha neej så tidigt! Jag vaknade med ett ryck och trodde att Henrik hade försovit sig (vilket han hade) och då passade jag på att köra wf. Då såg jag att du varit vaken i två timmar! TVÅ! Och det var tidigt haha :(

Men vad trevligt att du får ett sådant gratis :D Jag tyckte det var supersmidigt och gott att göra. Ska jag göra igen :)
Det var även toppen att ha i matlåda och sen värma på, då blev det nästan godare :)

Jag ska också ha en sådan lugn dag, så det får bli mycket quiz och wf ;D

Åh fasen vad gott!! :) Såg en bild på kinamat förut och vart sugen, haha nu klockan 11 liksom ;D
Men ska nog bjuda med henrik på det när han fyller :D
Men ni kommer nog få det supermysigt! =) Så bra att ni hittar på roliga grejer när ni ses så det blir speciellt :)

2015-01-17 @ 11:14:44
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0