Lovely

 
Vårdplaneringen i förmiddags gick bra och likaså resten av
arbetsdagen, skönt! Före 15.30 flexade jag ut och begav mig
hemåt. Älskar känslan när man går ut ur byggnaden på fredags-
eftermiddagarna och dörren slås igen och man har helg.
Jag startade min helg med ett svettigt konditionspass på gymmet
i form av 5 km löpintervaller, 2 km crosstrainer och flera mag-
övningar. Skönt men jäkligt jobbigt! Middagen är nyss intagen
och nu myser jag i soffan med Diesel sovandes i famnen. Tänkte
se Brottskod samt Mordet, sen får jag se vad som händer innan
John Blund kommer på besök. Hur spenderar ni fredagskvällen?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Förstår det! Jag känner detsamma, då jag lämnar skolbygnaden och vet att jag inte behöver komma tillbaka förens på måndag! Men det är ändå hemskt att tänka på måndagen, då jag går till så sent :/

Sv; Tack! Ja, det är verkligen en befrielse att ha körkort :D enda grejen är att jag jämnt måste be om tillåtelse att få låna bilen utav mina föräldrar. Känns lite jobbigt att behöva göra det varje gång jag vill ha bilen så vet inte hur ofta jag kommer att köra :/

Tack tjejen! Hoppas din fredags kväll kommer bli mysig också. Den låter härlig, så som du beskrivit att din fredagskväll kommer att se ut. Min fredagskväll kommer att bestå att titta på lite tv-serier och sedan ska jag vänta på att killen kommer hem inatt ifrån jobbet! :)

2015-02-06 @ 19:25:01
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att dagen gick bra :)

Jag tar det bara lugnt :D

Vilken fin bild på dig :D

2015-02-06 @ 19:38:01
URL: http://nouw.com/nataliatrojan
Postat av: Carolina

Sv; Haha javisst kan man tänka så. Att man har en hel lång vecka tills på fredag, men det är inte mitt största bekymmer. Det jag tycker är lite jobbigt är att jag måste gå till halv fyra och är inte hemma förens senare, då Niclas slutar 12.00 och jag vill ju självklart åka hem och umgås med honom då ^^,

Ja, de som kör i Stockholm, kör som idioter tyvärr. De kör precis som om dem är ensamma i trafiken. Det är faktiskt väldigt jobbigt, men är man på sin vakt och själv inte gör felen, så går det alltid bra :D
Skönt att du fick låna din f.d sambos bil. Det hade varit skönt med en bil både jag och killen kunde dela på, men vi har tyvärr inte råd ännu. Och har vi råd till en bil, har vi tyvärr inte råd till att försörja den eller vad man nu ska säga om det ^^,

Jaha, okej. Ringa sin mamma på kvällen är hur mysigt som helst. Det gör jag också då jag är borta ifrån mina föräldrar ett längre tag hehe ^^,
Jag ska titta på the vampire diaries, en-två avsnitt av the originals och sedan en-två avsnitt utav supernatural :D

2015-02-06 @ 19:46:29
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Jessy

Jaha där ser man :D Ja dom är grymt bra ska nog på deras konsert i vår tror jag!

2015-02-06 @ 19:51:13
URL: http://www.nouw.com/jessygunnarsson
Postat av: natalia

Härligt att gymma :D

2015-02-06 @ 20:20:52
URL: http://nouw.com/nataliatrojan
Postat av: bella

Så fin du är! Fin blogg oxå :)

Behöver åsikter i mitt senaste inlägg om gymnasieval, skulle uppskattas!

2015-02-06 @ 20:22:13
URL: http://isabellamillings.blogg.se
Postat av: bella

Så fin du är! Fin blogg oxå :)

Behöver åsikter i mitt senaste inlägg om gymnasieval, skulle uppskattas!

2015-02-06 @ 20:25:42
URL: http://isabellamillings.blogg.se
Postat av: S A R A

så vackert hår du har!

2015-02-06 @ 20:26:06
URL: http://sarafl.forme.se
Postat av: Karin

Fin du är :)

Sv: Kan tänka mig det. Har alltid tyckt att det låtit gott men aldrig testat faktiskt :O

Nej ja tyckte synd om henne samtidigt som jag tycker det är grymt äckligt.. Hon hade ätit något konstigt som hon hade spytt upp. Såg jättekonstigt ut, inte för att du vill veta detaljer, men det var någon konstig grej som hon svalt o sen fått upp.

Då var vi samma där då. Våra släktingar o vänner stannade länge och jag var såpass trött pga hur jag mådde så jag var inte ute efter eller så.
Hade lite sådär hög temp på studenten men dagen efter var den borta dock hadfe jag världens halsproblem som höll i sig lääääänge.
Först trodde jag att det var för att jag skrikit mke i kombo med förkylningen men det halsontet satt i otroligt länge tyvärr :/

2015-02-06 @ 20:48:41
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: JoJo

åh jag älskar också den känslan när man stämplar ut och går ut från jobbet och vet att det är helg! :D

sv; ja jag älskar också saffran! :D har dock aldrig ätit saffranskladdkaka. måste provas någon dag ;)

jag har ett dokument nu på datorn där jag spar lite olika listor och fyller i dom sen. fast än så har jag inte sparat så många listor, men kanske kommer :P hahaha, damn 30 sidor med bara listor är jävligt bra ;D haha!

usch jag vill inte ens veta hur många kalorier 100 gram naturgodis innehåller xD ja det är verkligen lätt att trycka i sig mycket naturgodis. jag äter det hellre än vanlig godis faktiskt :) haha blir lätt så ;) jag måste också försöka hålla igen några dagar nu. det där med att bara hålla sig till en dag i veckan sket sig för mig för ett tag sen. var duktig ett bra tag, men sen sket det sig, igen. hahah xD får börja om en gång till ;)

2015-02-06 @ 22:12:03
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: miningalinn

Låter som en bra dag!:D

2015-02-06 @ 22:45:56
URL: http://www.nouw.com/miningalinn
Postat av: NICOLE

Fina du :D
Nu får du njuta av helgen!!

SV: Ja på sätt och vis var det det, fast det är som timvikarie så visste redan att det skulle bli något. Men nu är jag på gång och nästa vecka så kan jag börja jobba :) Spännande. Är lite stolt över mig själv faktiskt :D

Förstår dig, hade gärna också velat klämma och testa på riktigt en sista gång innan köp. Men du får se om du kan hålla dig :) Annars som sagt finns det säkert i andra städer om du ska ut och fara någon gång :)

Jag har verkligen bara tagit det lugnt ikväll! Ätit god mat, lite godis och sett tv :) Blir tidigt i säng nu också så jag orkar upp imorgon.

Skönt att du har en lugn helg framför dig! Det har jag med :) Blir nog lite shopping, färga håret och bara mys :)

2015-02-06 @ 23:07:45
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0