Fredag

 

Äntligen är fredagen här, lovely! Det har varit fullt upp på jobbet
hela veckan med massor att göra. Jag brukar försöka ha en dag i
veckan som skrivdag då jag inte bokar in något hembesök/vård-
planering utan bara sitter och skriver men denna vecka har det
varit besök varje dag. Idag blir det även en vårdplanering så håll
tummarna för att den går bra. Som tur är fick jag lite ”styrka” och
ny energi på onsdagkväll då jag, Emma och Melissa hade en
mysig fikakväll hos mig. Myspys att sitta i timmar och prata, dricka
te, fika, äta godis och annat gott.


Idag blir det också en mysig kväll, dock inte med tjejerna men
däremot med mitt lillhjärta. Ska först avverka många timmar på
jobbet, sen ett konditions- och magpass på gymmet och därefter
väntar myskväll. Blir att äta en god middag, tända ljus, kura ihop i
soffan med filt och Diesel och se serier. Låter som en bra kväll!
Hur spenderar ni er dag?


Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Men alltså åh vad det där såg gott ut!

2015-02-06 @ 10:15:00
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Flisan

sv: hehe ja :P

2015-02-06 @ 12:17:42
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0