Torsdag

 
Alltså jag har legat en dag före hela veckan, imorse vaknade jag
upp med fredagsfeeling och var säker på att det var fredag. Fatta
besvikelsen när jag insåg att så inte var fallet.. Men vi är i alla fall
en dag närmare fredag, det är ju alltid något!
 
 
Som alltid ska jag spendera förmiddagen på jobbet och roa mig
med flyttpackning. Sen måste jag försöka besvara frågor inför
avslutningssamtalet, men det är svårt när koncentrationen inte riktigt
finns där.. Efter jobbet ska jag direkt till gymmet och köra ett axel/
ryggpass. Längtar! Tycker det är ett av de roligaste passen. Idag har
jag inget ärende inbokat så det blir en "vanlig" dag med normala tider.
Hela veckan har varit knas då jag haft mycket ärenden under efter-
middagarna vilket gjort att allting har blivit förskjutet. Men idag blir
det förhoppningsvis en "normal" dag så jag kan ha en lugn kväll
hemma. Känner att det behövs.
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

Jag ligger också så. Är helt säker på att det är helglördag imorgon. Eller kanske idag till och med! Men ack, två dagar kvar av jobbet. Det känns inget vidare, men vad gör man.

Ja, usch, jag förstår det. Så hemskt. Jag är glad att jag inte är drabbad och eftersom jag själv är lättpåverkad av stress så är det nog bra att dra i handbromsen på en gång.

Samma där, med kalendern och kontrollen och planerandet, eftersom jag "bara" är stressad och har ett kontrollbehov så känns det som en tröst att veta varje steg som ska sk under en dag :)

2015-12-03 @ 06:37:54
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Netti Starby

Vad skönt att du har en lugn dag idag och det förtjänar du :-D Kram

2015-12-03 @ 06:59:03
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt =) Men oj, vad jobbigt med flytt så tidigt efter nyår. Hur firar du nyår? =)

2015-12-03 @ 07:31:40
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Natalie Salazar

hej gumman ,
jag håller med dig angående julmaten jag är inte heller ett fan utav den men äter den för att det är så mysigt med just julbord :)

just nu är jag på jobbet och känner bara att jag vill hem, helt seg och trött sen är jag lite krasslig men ändå en förkylning som inte satt sit i helt utan mer lite slemmig hals och seg..
sen är jag en person som inte gillar att sjuka mig får så dåligt samvete :(

2015-12-03 @ 10:22:41
URL: http://natalies.se/
Postat av: anniepiie

Jag har jobbat till kl 4 och sen fixade jag med mat här hemma... Suttit här ett tag och sen ska jag bada och kolla senaste avsnittet av Morden i Sandhamn. :) SV: Här snöade det på julafton förra året men knappt annars så vi hade tur. :) Jaa, jag älskar också lax. varmrökt är godast tycker jag!! :D kram

2015-12-03 @ 19:03:21
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0