Torsdag

 
Att kunna sova hur länge man vill en torsdagmorgon, det är lyx.
Nu kunde jag inte sova särskilt länge denna morgon utan vaknade
redan efter 06. Men att veta att jag kan sova länge om jag vill (och
kan) är härligt. Eftersom John Blund inte ville stanna kvar hos mig
klev jag upp och gick till gymmet för att köra cardio och mage.
 

Nu har jag myst ner mig i morgonrocken igen och väntar att kaffet
ska bli klart. En mumsig frukost väntar. Ledig = lyxfrukost. Sen
ska jag iväg till Knalleland och handla nödvändigheter innan det
ska fixas här hemma och ringa massa samtal. Sen ikväll kommer
mamma vid 23-tiden och det ska bli sååå kul!!
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: johanna

myys!

2015-12-17 @ 09:55:56
URL: http://nouw.com/jaxel
Postat av: Carolina Thoor

Mysigt att vara ledig idag! Önskar jag också var det, men tjänar in mycket idag så ska vara glad. Och är ledig imorgon och på lördag vilket kommer att bli grymt mysigt och då får jag även vila upp ryggen som jag dumt nog har ont i! :(

Sv; ja, det är bättre än ingenting! Ja, så jag är glad över timtjänst jobb tillsvidare. Jag har fått 12 pass ännu denna månad från 8-30 december och kanske kommer in ett nytt pass eller liknande sedan, så jag är glad! :D

Jag kan förstå att du blev glad över både presenterna och allt beröm för ditt bak! :D

Jag förstår det. Jag vill också se den, så får se om det blir bio och se på den eller ifall att det blir att se på den på dreamfilm sedan! :)

Det var så lite så. Det var bara kul att du ville nappa på tipset och skriva om det. Jag vet, jag är likadan ibland men ibland så har man tänkt det och så men aldrig riktigt genomfört det ^^,

2015-12-17 @ 11:00:28
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Ebba Rooth

Ser supermysigt ut :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0