Tisdag

 
Jahapp då var det dags för en flytt idag. Från och med idag kommer
jag och kollegorna inte längre sitta på stadsdel Norr utan vi flyttar till
stadsdel Väster. Detta eftersom vi ska slås ihop alla biståndshand-
läggare i Borås för att göra det mer likställt för klienterna. Jag är inte
alls sugen på denna flytt eftersom det är delade kontor och kontors-
landskap.. Extra jobbigt nu med min utbrändhet då koncentrationen
är körd i botten. Som tur är jobbar jag bara tre veckor till, så jag
ska försöka stå ut. Den här arbetsdagen kommer jag nog inte hinna
skriva någon utredning utan fokus ligger på flytten och att få alla saker
till nya kontoret, koppla in datorerna, packa upp och så vidare. Kul
att jag hamnar i samma byggnad som Melissa i alla fall!


Under dagen har jag tänkt försöka mig på ett magpass på gymmet.
Vågar dock inte köra situps idag på grund av svanskotan så blir några
andra övningar och även lite bröstövningar tänkte jag. Sen är kvällen
oplanerad vilket känns skönt, bara njuta och ta det lugnt.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0